-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки А).
Торги відмінено
2 160 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 800.00 UAH
Номер:
cc2ab60db3904fd28f94673eeb5d7e3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-19-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2019 00:00
Період моніторингу:
19.12.2019 17:20 - 11.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.12.2019 №301
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 19.12.2019 року.
В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 19.12.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
5 UA-2019-11-15-001442-c 15.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Відповідно до інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 21.12.2019 року самостійно відмінено торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Мереф'янської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.11.2019 року № 175, тендерну пропозицію ТОВ «УКРРЕСУРС.», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 04.12.2019 № 196, повідомлення про намір укласти договір від 04.12.2019, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №27-р/пк-пз від 02.01.2020.
Замовником в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Так, після визначення переможцем, ТОВ «УКРРЕСУРС.» оприлюднено в електронної системи закупівель файли: «Тендерна пропозиція за результатами аукціону.pdf», «Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.pdf», «Довідка.pdf», «МВС.pdf» без накладання на них електронного підпису.
Відповідно до вимог зазначеним в Додатку 1 до тендерної документації учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом одного робочого дня надає Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку 1-1) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
ТОВ «УКРРЕСУРС.» надано Тендерну пропозицію від 04.12.2019 № 04/12-01, а саме через 2 робочих дня після процедури «Електронний аукціон» чим порушено вимоги зазначені в Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.3 додатку 2 тендерної документації учасник - переможець повинен забезпечити можливість відвантаження з власної, орендованої або тимчасово наданої для проведення навантажувально-розвантажувальних заходів та зберігання території (вугільний склад, тощо), яка повинна бути оснащена спеціальною технікою для навантаження та зважування.
Наявність можливості проведення навантажувально-розвантажувальних заходів та зберігання вугілля підтверджується відповідною довідкою (інформація подається в довільній формі та повинна містити підпис учасника або уповноваженої особи учасника, печатку учасника ( у разі її наявності ) та копіями підтверджуючих документів (власна територія (вугільний склад, тощо), договір оренди, надання послуг складування вантажів, тощо).
Разом з цим договір про надання послуг, пов’язаних з прийомом, відправленням, переадресуванням та переробкою вантажів від 01 жовтня №236/101/3, не підтверджує наявність власної чи орендованої території.
Підпунктом 1.1.3 пункту 1 додатку 2 тендерної документації передбачені протоколи випробувань або посвідчення якості (кольорове зображення в pdf) на вугілля кам’яне, що є предметом закупівлі, видані незалежною лабораторією (із зазначенням показників на зольність на сухий стан, загальну вологу на робочий стан, нижчу температуру згорання на робочий стан, загальну сірку, хлор та миш’як на сухий стан згідно ДСТУ 7146:2010, виданий на ім’я учасника в 2018-19 році або сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик (кольорове зображення в pdf) по кожному сорту вугілля дійсний на 2019 рік, із зазначенням показників на зольність на сухий стан, загальну вологу на робочий стан, нижчу температуру згорання на робочий стан, загальну сірку, хлор та миш’як на сухий стан згідно ДСТУ 7146:2010. Якщо учасник не є власником зазначених документів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати лист (кольорове зображення в pdf) (листи) від власника (власників), адресований Замовнику, в якому зазначено право використання учасником або постачальником вугілля, що є предметом закупівлі учаснику, з яким укладено відповідну угоду до кінця 2019 року, зазначених документів в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. Якщо учасник не є власником сертифікатів, у складі тендерної пропозиції такий учасник повинен надати довідку про виробника певного сорту вугілля з зазначенням його реквізитів та контактних даних (адреса поштова, телефон, факс, емейл) для можливості перевірки автентичності документу.
Підпунктом 1.1.4 пункту 1 додатку 2 тендерної документації передбачені копія (копії) дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань (посвідчення якості) або яка буде здійснювати лабораторні дослідження в період постачання.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРРЕСУРС.» надано посвідчення про якість вугілля від 02.12.2018 № 1617 у якому міститься, інформація зокрема, про те, що проба відібрана відповідно до ГОСТ 107-42-71 та «атестат аккредитации выдан 13 декабря 2016 г №RA.RU.21AM87».
В посвідченні про якість вугілля від 02.12.2018 № 1617 відсутня інформація, зокрема, щодо показників на зольність на сухий стан, загальну вологу на робочий стан, нижчу температуру згорання на робочий стан, загальну сірку, хлор та миш’як на сухий стан саме згідно ДСТУ 7146:2010.
Таким чином, відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
08.01.2020 18:18 - 23.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2020 18:18