-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 15110000-2 – М'ясо (Лот №1 – Свинина І категорії, Лот №2 – Курятина І категорії, Лот №3 – Печінка яловича.)
Протокол № 2 від 15.11.2019 р.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 154 дні назад
592 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 120.00 UAH
мін. крок: 0% або 120.00 UAH
Номер:
deed79adf59047cea887862e36c7b775
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2019 00:00
Період моніторингу:
09.12.2019 10:55 - 01.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2019 № 227
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.12.2019 № 227
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
… UA-2019-11-15-000859-b, Василівська міська рада Запорізької області, код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (лот №1 – Свинина І категорії, лот №2 – Курятина І категорії, лот №3 – Печінка яловича);
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЮГАШ» підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерної пропозиції.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЮГАШ», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2019 року, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.11.2019 № 2.
При цьому, за лотом № 3 торги не відбулися з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Дослідженням тендерної пропозиції ТОВ «ЮГАШ» за Лотами № 1 та 2 встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника торгів (далі - ТД).
Так, відповідно умов Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» за пунктом 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» до ТД встановлено, що учасники торгів повинні надати в складі тендерної пропозиції заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 4 Додатку 2 до тендерної документації, у якій має бути наведена інформація про виконаний договір з аналогічних видів поставки товару/робіт. Для підтвердження цієї інформації учасникам торгів необхідно надати копію договору та накладні про поставлений товар, завірених підписом уповноваженої особи та відбитком печатки.
На зазначену вимогу учасник торгів ТОВ «ЮГАШ» у складі тендерної пропозиції, за лотом №1 та лотом №2, надав довідку про виконання аналогічних договорів, де зазначена інформація про два договори за аналогічним предметом закупівлі, а саме:
- від 01.04.2019 № 1 (термін дії договору до 31.12.2019), укладеного з ФОП Сонних О.П. на загальну суму 554 100,00 грн;
- від 03.04.2019 № 4 (термін дії договору до 31.12.2019), укладеного з ФОП Корпачов Д.О. на загальну суму 365 369,00 гривень.
Для підтвердження інформації передбаченої ТД про виконані аналогічні договори, до тендерної пропозиції ТОВ «ЮГАШ» надані накладні:
- до договору від 01.04.2019 № 1 дві накладні на загальну суму 6 522,42 грн;
- до договору від 03.04.2019 № 4 одна накладна на суму 15 164,01 гривень.
Таким чином, зазначені договори є діючими та такими, що виконуються.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ЮГАШ» не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, оскільки учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію та документи, що підтверджують те, що договори, зазначені вище, є саме виконаними.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЮГАШ» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону (досвід виконання аналогічних договорів) та вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Період усунення порушень:
10.12.2019 14:31 - 25.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2019 14:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЮГАШ» на закупівлю товару ДК 021:2015 – 15110000-2 – М'ясо (Лот №1 – Свинина І категорії, Лот №2 – Курятина І категорії ) (UA-2019-11-15-000859-b, дата і час розкриття 02.12.2019 14:07) на підставі абз.1 п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
11.12.2019 14:26