-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Природний газ
Завершена
1 650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Номер:
86570eccca8b4f0bb41fd58a2a473d99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-13-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2020 00:00
Період моніторингу:
17.01.2020 16:35 - 08.02.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2020 № 7
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 17.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 17.01.2020 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
1 UA-2019-11-12-000985-c 12.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу наступних питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, тендерну пропозицію, повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Харківського обласного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12 листопада 2019 року № 163, тендерні пропозиції, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг пор порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27 грудня 2019 року № 19420-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 10 січня 2020 року, договір лот 1 від 27 січня 2020 року № 1, договір лот 2 від 27 січня 2020 року № 2.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-8-2 не підтверджено.
Період усунення порушень:
27.01.2020 18:03 - 31.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2020 18:03