-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
: Бензин А-92 , Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках)
: Бензин А-92 , Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках)
Торги відмінено
1 431 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
Номер:
14b63e7f502247ea8712a8ec76695aea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2019 00:00
Період моніторингу:
13.11.2019 16:15 - 05.12.2019 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2019 № 69
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.11.2019 № 69.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2019-11-12-003665-b 12.11.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель"
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 та 7 частини другої статті 22 Закону
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради (далі – Замовник) № 62 від 12.11.2019 року, зі змінами від 15.11.2019, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.11.2019.
Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник 12.11.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Бензину А-92, Дизпалива (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 очікуваною вартістю 360 000,00 грн, Лот 2 – Дизпаливо очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн)», очікуваною вартістю 1 431 000,00 гривень з ПДВ.
Оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2019-11-11-002187-a, яким передбачено закупівлю тільки дизельного палива з очікуваною вартістю 1 071 000,00 гривень (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення).
Відповідно до пояснень Замовника, «Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради було оприлюднено річний план закупівель на:- Бензин А-92 ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002166-a очікуваною вартістю 360 000,00 грн.; - Дизельне паливо ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002187-a очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн. Відповідно тендерним комітетом КП «Благоустрій» ВМР було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів, обравши предмет закупівлі :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках), попередньо розділивши на Лот 1 - ДК 021:2015- 09132000-3 «Бензин» на суму 360 000,00 грн, відповідно плану та Лот 2 - ДК 021:2015- 09134200-9 «Дизпаливо» на суму 1 071 000,00 грн відповідно плану, результатом чого в сумі очікувана вартість закупівлі UA-2019-11-12-003665-b :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках) становить 1 431 000,00 гривень з ПДВ.».
Згідно частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині невідповідності у сумі очікуваної вартості предмета закупівлі та в конкретній назві предмета закупівлі вказаної в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в річному плані за № UA-P-2019-11-11-002187-a.
Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Крім того, проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником пунктом 2 Розділу V та Додатком 3 до тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація на закупівлю Бензину А-92, Дизпалива (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 (в талонах, скретч-картах), Лот 2 – Дизпаливо (в талонах, скретч-картах)) складена з порушенням пункту 7 частини другої статті 22 Закону, в частині не зазначення у тендерній документації та проекті договору про закупівлю порядку змін його умов, передбачених частиною 4 статті 36 Закону.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та наданою Замовником у своїх поясненнях, 15.11.2019 Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради внесені зміни до тендерної документації, в частині приведення її у відповідність до вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 та 7 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.11.2019 12:07 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2019 12:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, то відповідно до п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пропонується відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.12.2019 16:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Торги відмінено
Дата публікації:
05.12.2019 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
8e4a660017604df196465a40408ef881
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
14.11.2019 10:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.11.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Бензину А-92, Дизпалива (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 (в талонах, скретч-картах), Лот 2 – Дизпаливо (в талонах, скретч-картах)) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-12-003665-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
1. Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2019-11-12-003665-b по предмету закупівлі «Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 очікуваною вартістю 360 000,00 грн, Лот 2 – Дизпаливо очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн)» вказано очікувану вартість предмета закупівлі 1 431 000,00 гривень з ПДВ.
При цьому, річним планом, який оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2019-11-11-002187-a, передбачено закупівлю тільки дизельного палива з очікуваною вартістю 1 071 000,00 гривень.
Поясніть дану невідповідність у сумі очікуваної вартості предмета закупівлі та в конкретній назві предмета закупівлі вказаної в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в річному плані.
2. Пунктом 2 Розділу V та Додатком 3 до тендерної документації вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації узгоджуються з вимогами абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону?
3. Пунктом 7 частини 2 статті 22 Закону, визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тендерна документація складається відповідно до форми Примірної тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680), та заповнюється відповідно до вимог Порядку заповнення тендерної документації (далі - Порядок), затвердженого Наказом № 680.
Водночас, Порядком визначено, що у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, Замовник зазначає істотні умови у відповідності до статей 36 та 37 Закону. При цьому, в частині 4 статті 36 Закону наведено вичерпний перелік з 8 пунктів, в яких викладені причини, на підставі яких Замовник має право змінити істотні умови договору. Проте, розділ VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД Замовника не містить порядку змін його умов передбачених частиною 4 статті 36 Закону.
Зважаючи на вищенаведене, просимо пояснити, яким чином умови тендерної документації узгоджуються з вимогами пункту 7 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
fe98784f5c61487ab493e2ac00ef9415
Назва:
Роз’яснення на запит та внесення змін до тендерної документації щодо відкритих торгів з придбання : Бензин А-92 , Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках)
Дата опублікування:
15.11.2019 11:33
Опис:
По питанню першому Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради було оприлюднено річний план закупівель на:
- Бензин А-92 ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002166-a очікуваною вартістю 360 000,00 грн.
- Дизельне паливо ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002187-a очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн. Відповідно тендерним комітетом КП «Благоустрій» ВМР було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів, обравши предмет закупівлі :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках), попередньо розділивши на Лот 1 - ДК 021:2015- 09132000-3 «Бензин» на суму 360 000,00 грн, відповідно плану та Лот 2 - ДК 021:2015- 09134200-9 «Дизпаливо» на суму 1 071 000,00 грн відповідно плану, результатом чого в сумі очікувана вартість закупівлі UA-2019-11-12-003665-b :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках) становить 1 431 000,00 гривень з ПДВ.
По питанню другому щодо документального підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме в Додатку 3 Розділу 5 Пункт 2.
По питанню третьому є необхідність внесення змін до тендерної документації Розділу VI в пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю», відповідно необхідно внести зміни і до Додатку 4 «ПРОЕКТ ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ», а саме у Розділі III.
Зміни зазначені в таблиці 1 протоколу №63 від 15.11.2019 року, який додається