• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

: Бензин А-92 , Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках)

: Бензин А-92 , Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках)

Торги відмінено

1 431 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 3 600.00 UAH
Номер: 14b63e7f502247ea8712a8ec76695aea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 13.11.2019 16:15 - 05.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.11.2019 № 69 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.11.2019 № 69. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.UA-2019-11-12-003665-b 12.11.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель" Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення норм частини третьої статті 17, пункту 2 та 7 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради (далі – Замовник) № 62 від 12.11.2019 року, зі змінами від 15.11.2019, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.11.2019. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовник 12.11.2019 оприлюднив оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Бензину А-92, Дизпалива (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 очікуваною вартістю 360 000,00 грн, Лот 2 – Дизпаливо очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн)», очікуваною вартістю 1 431 000,00 гривень з ПДВ. Оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-P-2019-11-11-002187-a, яким передбачено закупівлю тільки дизельного палива з очікуваною вартістю 1 071 000,00 гривень (вкладка «Перейти до плану закупівель» оголошення про проведення). Відповідно до пояснень Замовника, «Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради було оприлюднено річний план закупівель на:- Бензин А-92 ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002166-a очікуваною вартістю 360 000,00 грн.; - Дизельне паливо ідентифікаційний номер UA-P-2019-11-11-002187-a очікуваною вартістю 1 071 000,00 грн. Відповідно тендерним комітетом КП «Благоустрій» ВМР було прийняте рішення провести процедуру відкритих торгів, обравши предмет закупівлі :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках), попередньо розділивши на Лот 1 - ДК 021:2015- 09132000-3 «Бензин» на суму 360 000,00 грн, відповідно плану та Лот 2 - ДК 021:2015- 09134200-9 «Дизпаливо» на суму 1 071 000,00 грн відповідно плану, результатом чого в сумі очікувана вартість закупівлі UA-2019-11-12-003665-b :Бензин А-92, Дизпаливо (в талонах та/або скретч-картках) становить 1 431 000,00 гривень з ПДВ.». Згідно частиною першою статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Тобто, закупівля по вищевказаному предмету закупівлі проведена не у відповідності до вимог частини першої статті 4 Закону, в частині невідповідності у сумі очікуваної вартості предмета закупівлі та в конкретній назві предмета закупівлі вказаної в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в річному плані за № UA-P-2019-11-11-002187-a. Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником пунктом 2 Розділу V та Додатком 3 до тендерної документації, в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, вимагається від учасника-переможця документальне підтвердження інформації згідно пункту 2 частини першої статті 17 Закону, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація на закупівлю Бензину А-92, Дизпалива (в талонах та/або скретч-картках) (Лот 1 – Бензин А- 92 (в талонах, скретч-картах), Лот 2 – Дизпаливо (в талонах, скретч-картах)) складена з порушенням пункту 7 частини другої статті 22 Закону, в частині не зазначення у тендерній документації та проекті договору про закупівлю порядку змін його умов, передбачених частиною 4 статті 36 Закону. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель та наданою Замовником у своїх поясненнях, 15.11.2019 Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради внесені зміни до тендерної документації, в частині приведення її у відповідність до вимог абзацу першого частини третьої статті 17, пункту 2 та 7 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 18.11.2019 12:07 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2019 12:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до вимог частини першої стаття 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, то відповідно до п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пропонується відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.12.2019 16:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 05.12.2019 16:41

Запити/Пояснення