• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

2 259 666.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 298.00 UAH
Номер: a5972a3546c74c4d85d32e86affab07c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-17-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 17.12.2019 14:34 - 09.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.12.2019 Одеса № 443 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 17.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.12.2019 № 443 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель 4. UA-2019-11-12-002513-b 12.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, anchik1206@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності внесення змін до тендерної документації, установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» установлено порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 28 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель : Комунального підприємства «Балтська центральна районна лікарня» Балтської районної ради Одеської області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.11.2019 № 3, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» (далі – ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ») протокол засідання тендерного комітету від 05.12.2019 № 34, повідомлення про намір укласти договір, договір від 20.12.2019 № 20-12. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону Замовник не оприлюднив Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Крім того, відповідно до додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання копії паспорту особи, що буде підписувати договір. На порушення вимог додатку 2 до Тендерної документації переможець торгів ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» не надав копію паспорта Ходак Максима Івановича, який уповноважений на підписання договору. Також, на порушення пункту чотири частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРІСТАР ЕНЕРГІЯ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Період усунення порушень: 28.12.2019 13:08 - 17.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 28.12.2019 13:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь на висновок
Дата публікації звіту: 03.01.2020 23:56