• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту по заміні вікон в навчальному корпусі за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 (ДК 021-2015 : 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи)

Послуги з поточного ремонту по заміні вікон в навчальному корпусі за адресою м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 (ДК 021-2015 : 45420000-7 – Столярні та теслярні роботи) Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103 1 послуга Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2019 року ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

1 115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 575.00 UAH
Номер: 13c184d548ed4b9a8a68fd5be797d5e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2020 16:07 - 28.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.05.2020 № 29 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2020 № 29. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2019-11-12-000630-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 446-05-04, dj_rs545@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та не допускати їх в подальшому та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.05.2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр», протокол засідання тендерного комітету від 29.11.2019 року, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019 року, договір про закупівлю від 13.12.2019 року № 512 та пояснення Державного університету «Житомирська політехніка» (далі – Замовник) від 20.05.2020 року. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), у пункті 2 розділу V тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні дотримуватися норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 16 вересня 2015 р. №549/2015 та рішення РНБО України від 2 вересня 2015 року, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що на порушення вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр» в складі пропозиції не надано розрахунку заробітної плати. Крім того, в порушення вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку №1 тендерної документації, учасником ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр» в складі пропозиції надано податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма 1-ДФ) за ІІІ квартал 2019 року, а не за останній звітний період 2018 року (ІV квартал 2018 року). Отже, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 10.3 договору про закупівлю від 13.12.2019 року № 512 (далі – Договір) Договір діє з монументу підписання і по 31.12.2019 р., а в частині розрахунків та частині виконання робіт - до повного їх виконання. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснень щодо стану виконання Договору, укладеного із ТОВ «Будівельна Індустрія Стройцентр» Замовник надав пояснення що Договір виконаний та оплачений (24.12.2019) в повному обсязі. Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 24.12.2019 року в повному обсязі. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник протягом трьохденного строку не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 26.05.2020 15:28 - 10.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2020 15:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області 10014, м.Житомир, майдан ім..С.П.Корольова, 12 ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.05.2020 року. Державним університетом «Житомирська політехніка» (надалі – Університет), 26.05.2020 року отримано висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про встановлення порушень законодавства в частині: -Встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу -Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) -Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі. При приведені моніторингу закупівлі UA-2019-11-12-000630-b, що був вами проведений з порушеннями ч1.п.2.ст 8 «Закону про публічні закупівлі» від 19.04.2020 року відповідно до якого моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії. Відповідно до ч1 ст 631 «Цивільного кодексу Ураїни» строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Відповідно до пункту 10.3 розділу 10 договору від 13.12.2019 №512: «Цей Договір набирає чинності з дня підписання і діє по 31.12.2019 р., а в частині розрахунків та частині виконання робіт - до повного їх виконання». Тобто послуги були надані відповідно до договору № 512 від 13.12.2019 року згідно з інформацією єдиного веб-порталу використання публічних коштів (Edata), кошти по вказаному договору проплачені в повному обсязі 24.12.2019 року за отримані послуги по акту від 21.12.2019 року, що означає що договір втратив свою силу 31.12.2019 року. Виходячи з вище викладеного законних підстав для проведення моніторингу не вбачається. Вами було не в повному обсязі проведено аналіз зміста тендерної документації та досліджено документи ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ СТРОЙЦЕНТР». Ними було надано лист–пояснення від 28.11.2019 р. за №14/4, в якому повідомляється про неподання у складі тендерної пропозиції звіту з праці та форми 1-ДФ за останній звітний період 2018 року, у зв’язку з тим, що директор ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ СТРОЙЦЕНТР» - Черниш Діана Василівна, набула права власності на підставі Договору купівлі-продажу частки в статутному капіталі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ СТРОЙЦЕНТР» від 12.02.2019 року. Враховуючи вище зазначене Тендерний комітет не мав законних підстав відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону ЗУ"Про публічні закупівлі"( який втратив чинність 19.04.2020року), відмовити ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ СТРОЙЦЕНТР» як переможцю закупівлі. Тобто законних підстав для відміни закупівлі не було. Проте всі ваші зауваження були прийняті та в подальшому будуть враховані.
Дата публікації звіту: 29.05.2020 12:29

Запити/Пояснення