-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Програмна продукція типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU
Торги відмінено
3 629 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 20 000.00 UAH
Номер:
fe3c5f77c68b40a9ab4921cb7ed73d44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-03-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 16:31 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-11-11-003204-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини першої та частини четвертої статті 10 Закону.
За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 04.12.2019 Замовник відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону відмінив торги.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.11.2019 № 140, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН», протокол про розгляд тендерної пропозиції від 29.11.2019 № 146, повідомлення про намір укласти договір та протокол тендерного комітету Замовника від 04.12.2019 № 149.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на вебпорталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 3 629 040,00 грн не оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 11.11.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,0353 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі нафти і дистилятів перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 595 694,90 грн).
Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 04.12.2019 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до
абзацу 3 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
09.12.2019 16:39 - 24.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2019 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
dd461a9e6529492dac4badf3ceed783c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.12.2019 19:06
Опис:
При визначенні суми змін до розрахунку видатків до кошторису на 2019 рік для можливості закупівлі програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення були враховані дані службової записки від 07 листопада 2019 року начальника управління інноваційного розвитку та обслуговування програмно-технічного комплексу Замаховського Д. Й. де вартість предмету закупівлі згідно комерційних пропозицій становила 3 629 040,00 грн. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 07 листопада 2019 року курс євро становив 27,345292 грн, що обумовило визначення процедури закупівлі відкриті торги та внесення змін до Річного плану закупівель на 2019 рік державної установи «Урядовий контактний центр».
Взявши до уваги наказ Державної аудиторської служби України від 02 грудня 2019 року № 343 «Про початок моніторингу закупівель» здійснено перегляд очікуваної вартості предмета закупівлі: Програмної продукції типу Omilia NLU з установленням та налаштуванням, у складі: програмної продукції DiaManT® Base License, програмної продукції DiaManT® Xpert Pack, програмної продукції deepASR® та послуги із встановлення та налаштування програмної продукції типу Omilia NLU, код за ДК 021-2015: 48510000-6 — Пакети комунікаційного програмного забезпечення (ID: UA-2019-11-11-003204-b), розпочатої 11 листопада 2019 року. Згідно з офіційним курсом Національного банку України встановленим на 11 листопада 2019 року курс євро становив 27,035382 грн, чим було зумовлено перевищення очікуваної вартості предмета закупівлі та потребувало оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, що неможливо було передбачити при плануванні процедури закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Урядового контактного центру вирішив відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.