• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015 (CPV) (30230000-0)Комп’ютерне обладнання (комп’ютерна техніка)

Торги відмінено

1 552 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 760.00 UAH
Номер: ba4e98626a3e4b87af3b5d4c22fab8a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000197
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.12.2019 17:44 - 25.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 213 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 213 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-11-003046-b 11.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та допущення їх до аукціону. За результатами аналізу питання своєчасності надання Замовником відповіді на звернення встановлено порушення вимог частини статті 23 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського національного аграрного університету (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника ; повідомлення про внесення змін до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ. На порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації (20.11.2019), положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. Відповідно до пункту 1.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо Замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів у вигляді копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Учасник торгів ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" в недотримання пункту 1.6 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції подав лист Міністерства культури України від 10.01.2018 № 8-17/2, який перед скануванням не завірено підписом Учасника. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", яка не відповідає умовам тендерної документації, а 02.12.2019 прийняв рішення про визнання вказаного учасника переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 02.12.2019) та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ. Відповідно до частини статті 23 Закону у випадку звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Моніторингом встановлено, що 12 листопада 2019 опубліковано запит, на який Замовником надано відповідь з порушенням встановленого строку (19.11.2019). Виявлена ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK 1-12, підтверджена. Згідно частини 1 статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 12.12.2019 17:06 - 28.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2019 17:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту: 19.12.2019 17:57