-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп'янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп'янськ, площа Центральна, 16 А (Корегування) – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція (Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України)
Завершена
10 391 703.60
UAH з ПДВ
Номер:
ba1d29e569b7403488869a8a6cb5d992
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-03-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 15:55 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-11-11-001140-a 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 6 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі – Замовник) на 2019 рік, протоколи засідання тендерного комітету від 11.11.2019 № 01-70/268-19 та від 28.11.2019 № 01-70-273-19, наказ про затвердження скоригованої проектно-кошторисної документації від 07.11.2019 № 01-06/105, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір від 26.11.2019 № 47т-19, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИК» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК»), додаткова угода від 27.11.2019 № 1.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Водночас інформація, наведена у пункті 14 повідомлення, не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону, в частині:
- непідтвердження непередбачуваних обставин необхідних для виконання проекту, зокрема щодо системи зв’язку, теплотраси, благоустрою територій, придбання меблів, введення об’єкта до експлуатації;
- непідтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті. Так, умовами договору від 26.11.2019 № 47т-19, укладеного за результатами процедури закупівлі, яка досліджена під час моніторингу, передбачено роботи, що зазначені у початковому договорі від 17.09.2018 № 45т-18 (укладеному за результатами проведеної попередньої процедури закупівлі за номером UA-2018-07-27-001121-a), зокрема, роботи з ремонту гаражів, водопроводу та каналізації, вентиляції, електромонтажних робіт.
Таким чином, Замовник в порушення пункту 6 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності умов, визначених цією нормою Закону.
Період усунення порушень:
24.12.2019 19:59 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2019 19:59
Запити/Пояснення
Номер:
b1135bbe58d6498196a9b78b10ed3a30
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
02.01.2020 16:07
Опис:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області ознайомившись з висновком Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-11-11-001140-a, повідомляє наступне.
Між ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» та Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області, за результатами відкритих торгів було укладено договір №45т-18 від 17.09.2018 на виконання робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування) (код ДК 021:2015-45454000-4 Реконструкція)».
Під час виконання робіт з реконструкції за вищезазначеним договором були виявлені додаткові роботи, без проведення яких неможливе подальше його виконання та належна експлуатація об’єкта.
До Територіального управління 09.10.2019 з листом № 05/11-1 «Щодо додаткових робіт» звернулось ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» з проханням розглянути питання щодо коригування проектно-кошторисної документації. ФОП Лепетило І.О. здійснив корегування проектно-кошторисної документації.
ТОВ «Експертиза МВК» провело експертизу проектної документації по робочому проекту. Доцільність та необхідність виконання додаткових робіт підтверджена позитивним висновком Експертного звіту щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)» № 24552 від 04.11.2019.
Пункти 1-7 ч.4 ст.36 Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачають випадків щодо збільшення обсягів закупівлі після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, а лише на підставі п.6 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" існує можливість укладення нового договору з попереднім виконавцем цих робіт на підставі виникнення додаткових будівельних робіт не зазначених у початковому проекті.
У зв’язку з цим на підставі пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», було проведено переговорну процедуру з ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» за результатами якої було укладено договір на виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Реконструкція будівлі Куп'янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп'янськ, площа Центральна, 16 А (Корегування) – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція (Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України) (процедура закупівлі UA-2019-11-11-001140-a).
Окрім того, звертаємо увагу, що відповідно до Договору №45т-18 від 17.09.2018 сума договору становить - 25 024 325,00 грн., сума Договору №47т-19 від 26.11.2019 становить - 10 391 703,60 грн., що є підтвердженням дотримання умов пункту 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підтвердженням, того що загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Всі додаткові роботи є технічно та економічно пов’язані з основним (початковим) проектом.
В проектній документації до договору № 45т-18 від 17.09.2018 не було передбачено роботи з демонтажу, без яких неможливо виконати нові монтажні та будівельні роботи. Найменування деяких робіт хоча і співпадає з початковим проектом, однак у договорі, що укладений за результатами переговорної процедури, вказані лише додаткові обсяги цих робіт.
Пунктом 6.2.1.5. ДБН В.2.2-26:2010 «Суди» передбачено облаштування залів судових засідань, зокрема стін залів судових засідань, які знаходяться за головними учасниками судового процесу, розмежування залів на окремі процесуальні підзони та облаштування їх вбудованими меблями, які вирішені в єдиному стилі з архітектурним рішенням відповідних приміщень залів судових засідань.
Це підтверджує, що умовами договору від 26.11.2019 № 47т-19, укладеного за результатами процедури закупівлі UA-2019-11-11-001140-a, яка досліджена під час моніторингу, не повторюється жоден з обсягів видів робіт, що зазначені у початковому договорі від 17.09.2018 № 45т-18 (укладеному за результатами проведеної попередньої процедури закупівлі за номером UA-2018-07-27-001121-a).
Враховуючи вищенаведене, Замовником у чіткій відповідності до проектної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» проведено закупівлю додаткових робіт щодо реконструкції будівлі Куп’янського міськрайонного суду Харківської області, розташованої за адресою: м. Куп’янськ, площа Центральна, 16А (Корегування)