-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
5d6a180ec83a47ebaa49ae0e3d27efce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-09-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2019 00:00
Період моніторингу:
09.12.2019 16:14 - 01.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2019 № 67
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.12.2019 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-11-11-001516-b 11.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень на запити, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності надання роз’яснень на запити, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини Т0500 (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.11.2019 № 145 (далі – тендерна документація), запити до процедури закупівлі, оприлюднені в електронній системі закупівель від 12.11.2019, від 14.11.2019 та від 03.12.2019, відповіді Замовника на запити, оприлюднені в електронній системі закупівель від 12.11.2019, від 19.11.2019 та від 05.12.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Спільного українсько-польського підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн Експо» (далі – СП ТОВ «Модерн Експо») та товариства з обмеженою відповідальністю «НЕП» ЛТД (далі – ТОВ «НЕП» ЛТД), протоколи засідань тендерного комітету від 03.12.2019 № 157, від 04.12.2019 № 159, від 04.12.2019 № 161, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «НЕП» ЛТД від 05.12.2019.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЕП» ЛТД встановлено, що на виконання пункту 2 додатку 8 «Інші документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника учасникам необхідно надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, видану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 13 оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-11-11-001516-b та пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерних пропозиції» тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій 26.11.2019 року.
Проте, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «НЕП» ЛТД надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, сформований 19.07.2017, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку 8 «Інші документи, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника учасникам з інформацією про виконання аналогічного договору необхідно надати копію договору, до якого додається копія видаткової накладної та/або оригінал листа-відгука контрагента та інші документи, які підтверджують факт виконання договору належним чином.
В тендерній пропозиції учасником ТОВ «НЕП» ЛТД надано довідку «Про виконання аналогічних договорів» від 25.11.2019 №1114, в якій зазначено, що у 2016 році з Управлінням освіти Чернігівської міської ради укладались аналогічні договори від 23.05.2016 №300, від 03.06.2016 № 306, від 29.11.2016 № 379. На підтвердження факту виконання аналогічних договорів, укладених ТОВ «НЕП» ЛТД з Управлінням освіти Чернігівської міської ради, учасником надано копії договорів від 23.05.2016 №300, від 03.06.2016 № 306, від 29.11.2016 № 379 та реєстр видаткових накладних від 25.11.2019 №1116. При цьому, інформація, яка міститься у зазначеному реєстрі, не підтверджує факт виконання аналогічних договорів від 23.05.2016 №300, від 03.06.2016
№ 306, від 29.11.2016 № 379, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» до тендерної документації Замовника.
Відповідно до додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до товару» до тендерної документації Замовника у разі постачання учасником еквіваленту (аналогу) товару усі показники та функціональні можливості еквіваленту (аналогу) мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
При цьому, згідно з даними, зазначеними в інформації від 25.11.2019 №1113, ТОВ «НЕП» ЛТД передбачено постачання еквіваленту (аналогу) товару, показники та функціональні можливості яких відрізняються від технічних характеристик до предмету закупівлі Замовника, а саме:
- Замовником вимагалась холодильна шафа КАПРІ 1,12М зі споживанням електроенергії на добу 6,4 кВт; номінальною потужністю 4,8 Вт; габаритами без упаковки (ДхГхВ) 1195х710х2030; габаритами в упаковці (ДхГхВ) 1225х740х2200; нетто, не більше 130 кг; брутто, не більше 150 кг. Учасником надано еквівалент: холодильну шафу ICE STREAM SUPER LARGE AB зі споживанням електроенергії на добу 13 кВт; номінальною потужністю 5,4 Вт; габаритами без упаковки (ДхГхВ) 1300х750х2130; габаритами в упаковці (ДхГхВ) 1330х780х2300; нетто, не більше 220 кг; брутто, не більше 240 кг;
- Замовником вимагалась холодильна камера КХН-11,75, збірна камера якої об’ємом 11,75 куб. метрів; з розмірами камери (ДхШхВ) 2560х2560х2200 мм; із зазначенням, що підлога витримує навантаження до 1200 кг/кв.м. Учасником надано еквівалент: холодильну камеру 10,3 м3 збірна камера якої об’ємом 10,3 куб. метрів; з розмірами камери (ДхШхВ) 2400х2400х2220 мм; із навантаженням до 1500 кг/кв.м;
- Замовником вимагався моноблок ММ 222S з робочим діапазоном температури від 5 до +10 градусів; напругою 380 В, максимальним енергоспоживанням 1,65 кВт. Учасником надано еквівалент: моноблок МБ-130 із робочим діапазоном температури від 2 до +8 градусів; напругою 220 В, максимальним енергоспоживанням 12 кВт.
Таким чином, учасником ТОВ «НЕП» ЛТД не дотримано вимоги додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до товару» до тендерної документації Замовника.
Отже, Замовником, в порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НЕП» ЛТД, як таку, що не відповідала умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
13.12.2019 12:13 - 31.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2019 12:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Військової частини Т0500 залишив своє рішення про визначення переможця закупівлі UA-2019-11-11-001516-b код ДК 021:2015 39710000-2 Електричні побутові прилади без змін.
Тендерний комітет не погоджується з висновком Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області щодо невідповідності пропозиції учасника переможця закупівлі тендерній документації. Детальне пояснення та підтверджуючі документи надані в прикріпленому протоколі засідання тендерного комітету.
Дата публікації звіту:
17.12.2019 08:52