-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
62a7032aba314057b6ee602513927db5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-05-000231
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2019 00:00
Період моніторингу:
05.12.2019 16:12 - 28.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2019 Одеса № 430
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.12.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.12.2019.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2019 № 430
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4. UA-2019-11-08-003284-b 08.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД військової частини К1415 (далі – Замовник), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Філімонова Кирила Дмитровича (далі - ФОП Філімонов Кирило Дмитрович), повідомлення про намір укласти договір, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 28.11.2019 № 26, відповідь Замовника на запит на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 09.12.2019.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможця процедури відкритих торгів від 28.11.2019 № 26 пропозиція учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович відповідає умовам ТД та його визначено переможцем процедури відкритих торгів.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.11.2019.
За результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Філімонов Кирило Дмитрович не відповідає таким кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та умовам ТД.
Замовник у пункті 7 пункту 3.1 розділу 3 ТД установив вимогу, що учасник повинен надати завірену належним чином копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи - її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами.
Проте, на порушення пункту 7 пункту 3.1 розділу 3 ТД учасником ФОП Філімоновим Кирилом Дмитровичем у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель копію паспорту Філімонова Кирило Дмитрович без сторінки 6.
У Додатку 1 до ТД Замовник установив вимогу, що для надання послуг виконавцем має бути створена бригада (у складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження перебування осіб, які будуть залучені до надання послуг, у трудових відносинах з учасником та згоду на обробку їх персональних даних).
Проте, на порушення Додатку 1 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду на обробку персональних даних працівників, про яких йдеться у довідці про наявність та кваліфікацію працівників.
Замовником у пункті 1.7 розділу 1 ТД зазначено, що тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї і підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Всі інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції можуть бути складені мовою оригіналу документа та повинні мати автентичний переклад українською мовою за підписом перекладача, посвідченого нотаріально.
Проте, на порушення пункту 1.7 розділу 1 ТД учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 20.11.2019 № 2-11/19 з спеціалізованою пересувною механізованою колоною № 579 на російській мові без автентичного перекладу українською мовою за підписом перекладача, посвідченого нотаріально.
Замовником у пункті 1.1 Додатку 3 до ТД установлено вимогу, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується наданням довідки, складеній у довільній формі, яка повинна свідчити, що учасник має необхідне для надання послуг обладнання (власне чи таке, що перебуває в користуванні, чи належить підряднику), а саме: електроінструменти (портативний генератор електроенергії, болгарка, дриль, різак, домкрат, розтяжки, для різної складності робіт, кріплення для транспортування різних видів вантажу, газозварювальний апарат, тощо) та транспортних засобів (згідно Додатку 1) (власних чи таких, що перебувають в користуванні, чи належать підряднику), з вказівкою технічного стану, кількості та приналежності.
Проте, на порушення пункту 1.1 Додатку 3 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Перелік наявного обладнання», в якій відсутня інформація щодо домкрату, розтяжки для різної складності робіт, кріплення для транспортування різних видів вантажу.
Замовником у пункті 1.2 Додатку 3 до ТД зазначено, що стосовно обладнання до довідки надаються копії наступних підтверджуючих документів: бухгалтерську довідку про наявність обладнання на балансі учасника, або копію договору оренди, або іншого документу, що підтверджує право користування обладнанням, або довідку від підрядника про наявність вказаного у довідці обладнання у власності підрядника.
Проте, на порушення пункту 1.2 Додатку 3 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи на обладнання, про яке учасником зазначено у довідці «Перелік наявного обладнання» як власне п. 1-16.
Так, у межах проведення моніторингу з питання невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонова Кирила Дмитровича вимогам ТД було надано запит Замовнику на пояснення від 05.12.2019. Надана відповідь Замовником на запит на пояснення від 09.12.2019 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонова Кирила Дмитровича вимогам ТД. Слід зауважити, що відповідно до пункту 3.1 розділу 3 ТД у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Стосовно неможлтвості надання бухгалтерської довідки про наявність обладнання на балансі учасника у складі тендерної пропозиції ФОП Філімонова Кирила Дмитровича відсутній лист-роз’яснення.
Однак на порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Філімонова Кирила Дмитровича як таку, що не відповідає таким кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та умовам ТД, а також визнав його переможцем.
Період усунення порушень:
11.12.2019 09:38 - 27.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2019 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно Вашого висновку, та неможливості усунення порушень, закупка відмінена.
Дата публікації звіту:
11.12.2019 16:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
12.12.2019 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
c5f45c9cf96d4e8fa0c70638b4de0939
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.12.2019 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги (послуги з передислокування споруд телекомунікації (антенних систем) з демонтажем (розбиранням), що розміщені на віддаленому об’єкті на відстані 40 км)» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-11-08-003284-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень.
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович умовам підпункту 7 пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель копію паспорту Філімонова Кирило Дмитрович без сторінки 6?
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович умовам Додатку 1 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоду на обробку персональних даних працівників, про яких йдеться у довідці про наявність та кваліфікацію працівників?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович умовам пункту 1.7 розділу 1 ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 20.11.2019 № 2-11/19 з спеціалізованою пересувною механізованою колоною № 579 на російській мові без автентичного перекладу українською мовою за підписом перекладача, посвідченого нотаріально?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович умовам пункту 1.2 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано бухгалтерську довідку про наявність обладнання на балансі учасника, про яке учасником зазначено у довідці «Перелік наявного обладнання» як власне п. 1-16?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Філімонов Кирило Дмитрович умовам пункту 1.1 Додатку 3 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку «Перелік наявного обладнання», в якій відсутня інформація щодо домкрату, розтяжки для різної складності робіт, кріплення для транспортування різних видів вантажу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fd10e8886dc8413e8e9b93310b8a1ff1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
09.12.2019 17:23
Опис:
Щодо Вашого запиту на пояснення:
№1. Сторінка 6 копії паспорту Філімонова Кирило Дмитрович відсутня, тому що вона заповнюється після вклеювання фотокартки на сторінці 5 після досягнення ним 45 річного віку. Власник паспорту 1985 року народження, ще не досяг необхідного віку для вклеювання фотокартки.
№2. Надання інформації про працівників та оприлюднення у складі тендерної пропозиції згоди на обробку персональних даних працівників, учасник приймає на свій розсуд, та може не надавати, посилаючись на Закон «Про захист персональних даних». Ненадання такої інформації учасником не розглядалося порушенням. У якості переможця, може надати інформацію безпосередньо замовнику, не оприлюднячи на сайті Прозоро.
№3. Договір оренди від 20.11.2019 № 2-11/19 з спеціалізованою пересувною механізованою колоною № 579 є внутрішнім документом між двома сторонами, та носить інформаційний характер, та його зміст не міняє суті тендерної пропозиції.
№4. Учасник-переможець є ФОП, що діє на спрощеній системі оподаткування третьої групи. Отже, за власним бажанням ФОП може вести бухгалтерський облік, але законом це не вимагається. Тому підприємець вирішує для себе самостійно, як вести такий облік. Відповідно, учасник має право використовувати будь-яке належне йому майно для реалізації своєї діяльності. Ненадання учасником у складі тендерної пропозиції бухгалтерської довідки про наявність обладнання на балансі учасника, про яке учасником зазначено у довідці «Перелік наявного обладнання» як власне п. 1-16, на нашу думку не є порушенням.
№5. В умовах пункту 1.1 Додатку 3 до ТД перелік обладнання був наданий, як приклад, та не є обов’язковим та остаточним. Відповідно вимогам до організації надання послуг: Виконавець (працівники виконавця) дослідивши фізичні характеристики і конструкцію споруди, що підлягає передислокування, самостійно обирає безпечний метод (спосіб) демонтажу (розбирання, транспортування), та в будь-якому випадку повинен діяти з дотриманням правил і норм техніки безпеки, виконання робіт, та інших норм чинного законодавства. Учасник у складі тендерної пропозиції у довідці «Перелік наявного обладнання» має право зазначати обладнання на свій розсуд, при цьому забезпечити умови, що конструктивні елементи споруди не повинні бути пошкодженні та збережуться зняті параметри геометрії дзеркальної поверхні і не погіршиться функціональність антени при подальшому її монтажі. Відсутність інформації щодо домкрату, розтяжки для різної складності робіт, кріплення для транспортування різних видів вантажу, розглядається як не порушення. Також, якщо, при наданні послуги, у Виконавця, виникнуть потреби у додатковому обладнанні, то Виконавець несе ці витрати самостійно.