-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4
Завершена
24 106 579.20
UAH з ПДВ
Номер:
7c30a0e54a964eeab35c42b5b4775824
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-24-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2020 00:00
Період моніторингу:
24.01.2020 17:10 - 15.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.01.2020 № 14
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-08-003061-b 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питання щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 08.11.2019 № 111, від 08.11.2019 № 113, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (далі – повідомлення), договір від 29.11.2019 № 60 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 06.12.2019 № 1, від 27.12.2019 № 2, повідомлення про внесення змін до Договору від 09.12.2019, від 28.12.2019, пояснення на запит Держаудитслужби від 05.02.2020 надане Замовником через електронну систему закупівель 11.02.2020.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
При цьому, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, крім цього, у повідомленнях про внесення змін до Договору від від 09.12.2019, від 28.12.2019 Замовник не вніс інформацію про суму договору після внесення змін та кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи наданих послуг після внесення змін.
На запит щодо надання обгрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону, зокрема, щодо неможливості зміни постачальника (виконавця робіт) з посиланням на відповідні експертні висновки, та надання переліку робіт (локальних кошторисів) і перелік обладнання з сертифікатами, які передбачені для закупівлі, Замовник 11.02.2020 надав через електронну систему закупівель пояснення, які не містили запитуваної інформації.
При цьому Замовником надано зазначене пояснення через електронну систему закупівель у термін, що перевищує три робочі дні, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Отже, Замовником безпідставно застосовано переговорну процедуру закупівлі, чим порушено пункт 5 частини другої статті 35 Закону.
Період усунення порушень:
14.02.2020 18:44 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2020 18:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно Вашого запиту надаємо обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експетний висновок, локальні кошториси, перелік обладнання з сертифікатами, які передбачені для закупівлі.
Дата публікації звіту:
20.02.2020 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
10cf5c836a5a4189806d2b79b515666e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.02.2020 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових робіт з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: м. Запоріжжя, вул. Блакитна, 4, очікуваною вартістю
24 106 579,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-08-003061-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, просимо надати обгрунтування наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, щодо неможливості зміни постачальника (виконавця робіт) з посиланням на відповідні експертні висновки, надати перелік робіт (локальні кошториси) і перелік обладнання з сертифікатами, які передбачені для закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
c9faa6b6371f4d94aa64adce660840b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2020 16:58
Опис:
Запитувані документи будуть підкріплені після повернення головного енергетика з відрядження 13.02.2020