• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дахова система кондиціювання

Дахова система кондиціювання

Завершена

1 496 391.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 481.96 UAH
Номер: deda896d871343c5a13fa7d52e257ae4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-09-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.01.2020 14:40 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2020 № 3 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 08.01.2020 № 3 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2019-11-08-001341-a 08.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, osypova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2019 року, тендерну пропозицію акціонерного товариства «ЗАВОД «ЕКВАТОР» (далі - АТ «Завод «Екватор»), лист щодо продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 05.12.2019 № ЦВЗ-3010/3398/1341-а, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.12.2019 № 3398/746/-19-Т, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2019, договір поставки від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-01020-01. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та з вимогами щодо усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно 14.11.2019, 14.11.2019 та 15.11.2019, оприлюднив роз’яснення 22.11.2019, 26.11.2019 та 26.11.2019 відповідно, чим порушив строк у три робочі дні з дня оприлюднення звернення та вимоги, визначені частиною першою статті 23 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим, учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/468, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав АТ «Завод «Екватор» переможцем торгів та уклав з ним договір поставки від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-01020-01.
Період усунення порушень: 31.01.2020 17:36 - 15.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2020 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001341-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 31 січня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-001341-a дахової системи кондиціювання (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/461, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 03.01.2020 № ЦЗВ-07-920-01. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
Дата публікації звіту: 06.02.2020 17:21