• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дахова система кондиціювання

Дахова система кондиціювання

Завершена

2 992 783.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 963.92 UAH
Номер: 5311a119d13f485ba25659fb0dc8b778
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-07-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 07.02.2020 18:59 - 29.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2020 № 32 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 07.02.2020 № 32 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 46 UA-2019-11-08-003028-b 08.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 67) 405-53-73, efimenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції АТ «Завод «Екватор» встановлено порушення вимоги пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (із змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.11.2019 б/н (далі – тендерна документація), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-технічне підприємство «Трансінвест» (далі – ТОВ «НТП «Трансінвест») та акціонерного товариства «Завод «Екватор» (далі – АТ «Завод «Екватор»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.12.2019, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.12.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.12.2019 № 3384/757/-19-Т, звернення за роз'ясненнями щодо тендерної документації від 14.11.2019 та звернення з вимогами щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі ТОВ «ЕЛПО Україна», TIDA TECHNIC LTD, ТОВ «НТП «Трансінвест», оприлюднені в електронній системі закупівель 14.11.2019, 15.11.2019, 27.12.2019 відповідно, роз'яснення Замовника від 22.11.2019 та від 26.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2019, скаргу ТОВ «НТП «Трансінвест» від 25.12.2019 б/н, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.01.2020 № 1019-р/пк-пз про відмову у задоволенні скарги, договір поставки від 30.01.2020 № ЦЗВ-07-01120-01. Моніторинг закупівлі щодо тих питань які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель (далі – вимоги) 14.11.2019, 15.11.2019, оприлюднив роз’яснення 22.11.2019 та 26.11.2019 відповідно з перевищенням терміну (три робочі дні), а на вимогу від 27.12.2019 станом на 07.02.2020 роз’яснення не надав, чим порушив норми частини першої статті 23 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/527, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір поставки від 30.01.2020 № ЦЗВ-07-01120-01.
Період усунення порушень: 14.02.2020 18:51 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 18:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-003028-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 14 лютого 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-11-08-003028-b дахової системи кондиціювання (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 04.12.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки у довільній формі з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. Поряд з цим учасник АТ «Завод «Екватор» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 22.11.2019 № 34/461, яка не містить інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію АТ «Завод «Екватор», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 30.01.2020 № ЦЗВ-07-01120-01. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С. Шергін
Дата публікації звіту: 21.02.2020 16:02

Запити/Пояснення