• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Завершена

268 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 360.00 UAH
Номер: bea6f84d5fcb479aad19f263da5f1388
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.01.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 03.01.2020 15:08 - 28.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.01.2020 № 2 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.01.2020 № 2 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-08-001399-b 08.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 10 частини першої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника - переможця торгів встановлено порушення норм частини четвертої статті 28 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Юридичного департаменту Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.11.2019 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, дата розкриття тендерних пропозицій – 26.11.2019, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.12.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Євро Клік» (далі – ТОВ «Євро Клік»), протокол засідання тендерного комітету від 09.12.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2019, договір від 23.12.2019 № 143. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушеннями пункту 10 частини першої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Так, Замовником в додатках 2, 3 до тендерної документації встановлені вимоги для учасника про надання інформації щодо наявності або відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми при тому, що очікувана вартість закупівлі товару в межах процедури закупівлі за ID: UA-2019-11-08-001399-b складає 268 000,00 гривень. Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Проведеним аналізом встановлено, що дата проведення аукціону та дата розкриття тендерних пропозицій - 26.11.2019, рішення про визначення переможця торгів та намір укласти договір з ТОВ «Євро Клік» оформлено протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 09.12.2019 № 3, який опубліковано 09.12.2019, тобто більше п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, чим порушено частину четверту статті 28 Закону. Слід зазначити, що в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 14.01.2020 13:57 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2020 13:57