-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція (прибудова внутрішніх вбиралень) Чемернянської ЗОШ І-ІІ ст. по вулиці Центральна, 20а в с. Чемерне Сарненського району Рівненської області
Реконструкція (прибудова внутрішніх вбиралень) Чемернянської ЗОШ І-ІІ ст. по вулиці Центральна, 20а в с. Чемерне Сарненського району Рівненської області
Торги не відбулися
2 056 717.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 283.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 283.59 UAH
Номер:
c379fc06849e4fb2942b0bea3ffafa03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-02-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.01.2020 00:00
Період моніторингу:
02.01.2020 17:45 - 25.01.2020 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.01.2020 № 1
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.01.2020 № 1.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-11-08-001356-b 08.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель, RISK2-13-1
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та тендерну документацію із внесеними змінами, протокол засідання тендерного комітету від 20.11.2019 №85, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ "Західметал" та відхилені пропозиції учасників ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДСЕРВІС" ТОВ "САРНИАГРОБУД", ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2019 №91, від 11.12.2019 №92, від 13.12.2019 №94, від 19.12.2019 №98, повідомлення про намір укласти договір від 19.12.2019, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 09.01.2020, 10.01.2020 та протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 №2.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель річним планом закупівель Замовника на 2019 рік UA-P-2019-11-08-003047-b передбачено проведення закупівлі робіт з Реконструкції (прибудова внутрішніх вбиралень) Чемернянської ЗОШ І-ІІ ст. по вулиці Центральна, 20а в с. Чемерне Сарненського району Рівненської області за процедурою відкритих торгів з очікуваною вартістю 2056717,00 грн (п. 6 та п. 7 плану). В п. 5 річного плану UA-P-2019-11-08-003047-b не зазначено інформацію про код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів), чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня
2016 року за № 449/28579 (далі – наказ №490).
Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 08.11.2019, із внесеними змінами (нова редакція) - 20.11.2019. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Однак, в порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону редакція тих положень тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображена в електронній системі у вигляді закреслених даних, а також не оприлюднено окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця торгів умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ "Західметал" не відповідає умовам тендерної документації з наступних причин.
Відповідно до вимог п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень, учасником в складі пропозиції надається розрахунок договірної ціни, який складається зокрема, з розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації). Учасником – переможцем ТОВ «Західметал» в складі пропозиції завантажено в електронну систему закупівель розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни в якому зазначено про усереднені показники визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначається (розраховується) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва». Учасником в складі пропозиції поданий (завантажений) файл «розрахунок будівельних машин.pdf» за визначеною формою відомості ресурсів до локального кошторису (об’єктного кошторису, зведеного кошторисного розрахунку), яка не містить розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, згідно вимог вищевказаних ДСТУ.
Пункт 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» містить вимогу про надання в складі пропозиції учасниками для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю довідки у довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Така довідка в складі пропозиції не надана.
Відповідно до п. 2 додатку №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник подає довідки у формі таблиць 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Однак, в завантаженій ТОВ «Західметал» інформації – довідці про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР в п.1, 3 не містяться дані про спеціальність, що не відповідає формі таблиці 2 додатку №3 до тендерної документації. В інформації – довідці про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі в колонці 4 не містяться дані про спеціальність працівників перелічених в довідці, що не відповідає формі таблиці 3.
В наданих учасником в складі тендерної пропозиції копіях аналогічних договорів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» (п. 3 додатку №3 до тендерної документації) відсутні додатки, додаткові угоди, що є невід’ємною частиною вказаних договорів, а саме: договір №102 від 02.10.2018 (відсутні додаток договірна ціна та додаткові угоди, що є невід’ємною частиною договору, п. 14.2 договору), договір-підряду №68 від 29.10.2018 (відсутні додатки - план фінансування, календарний графік виконання робіт, динамічна договірна ціна, п. 3.5, п. 4.2, п. 11.3, п. 11.5 договору), договір підряду №33 від 18.07.2016 (відсутній додаток план фінансування, п. 3.2 договору), договір підряду №64 від 14.12.2015 (відсутній додаток план фінансування, п. 3.2 договору).
Відповідно до п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у випадку, якщо в переліку робіт, викладеному в додатку до ліцензії (ліцензії) учасника, немає видів робіт, які необхідно виконати згідно з технічним завданням, наведеним в Додатку 6 до тендерної документації, і які підлягають ліцензуванню, то учасник повинен надати копію ліцензії субпідрядника (з додатками), якого планує залучити на виконання цих робіт. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про цього (-их) субпідрядника (-ів) згідно вимог, викладених в пункті 7 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. По субпідряднику ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс», який згідно «інформаційної довідки про субпідрядні організації» буде залучений ТОВ «Західметал» до виконання робіт з монтажу внутрішніх інженерних мереж вентиляції, подано ліцензію видану 25.08.2016 без додатку до неї (з переліком видів робіт, що ліцензуються).
Згідно з п. 7 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в інформації про субпідрядника учасник повинен вказати перелік робіт, до виконання яких планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист (-и) - згоду (-и) субпідрядної (-их) організації (-ій) на виконання цих робіт. А також її (-їх) листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації та копію ліцензії при запланованому виконанні робіт, що підлягають ліцензуванню, завірену субпідрядником. Подані по субпідрядниках листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиць 1 та 3 Додатку 3, не відповідають вимогам тендерної документації. Оскільки в інформації наданій по формі таблиці 1 додатку №3 по субпідряднику ТОВ «С.П.А.С» не містяться дані про модель устаткування, будівельних машин та механізмів в п. 8 довідки, по ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс» - в п. 1,3,4. Крім того, листи субпідрядних організацій не містять згоди на виконання конкретного переліку робіт вказаних учасником в «інформаційній довідці про субпідрядні організації», до яких буде залучено субпідрядників, а зазначено про згоду на виконання робіт, які будуть доручені згідно технічного завдання по об’єкту.
Описані вище невідповідності пропозиції учасника-переможця умовам тендерної документації не відносяться до переліку формальних (несуттєвих) помилок, визначених Замовником.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Західметал», якого було визнано переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету №98 від 19.12.2019), не відповідає вимогам тендерної документації (кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації).
При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно пункті 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник повинен відхилити таку пропозицію.
Також, згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації неспроможність учасника подати всю інформацію, яка вимагається тендерною документацією, або надання в складі тендерної пропозиції інформації, що не відповідає вимогам документації, приведуть до відхилення такої пропозиції.
Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Західметал» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. На засіданні тендерного комітету 19.12.2019 визнано пропозицію ТОВ «Західметал» такою, що відповідає тендерній документації замовника, відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав, зазначених у статті 17 Закону, та відповідно учасника визнано переможцем відкритих торгів.
Аналізом відхилених Замовником тендерних пропозицій учасників ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДСЕРВІС" ТОВ "САРНИАГРОБУД", ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" установлено, що пропозиції вказаних учасників не відповідають вимогам тендерної документації та підлягали відхиленню відповідно до частини першої статті 30 Закону.
З огляду на вищевикладене, торги підлягали відміні Замовником згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону - у разі відхилення всіх тендерних пропозицій відповідно до Закону.
Відповідно до наданого Замовником 09.01.2020-10.01.2020 пояснення під час проведення моніторингу процедури закупівлі на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 02.01.2020, повторно 08.01.2020 розглянувши пропозицію учасника-переможця тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Західметал» на підставі п. 4 частини першої статті 30 Закону (протокол №2). Інформація про прийняте Замовником рішення про відміну торгів відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону в електронній системі відсутня.
Період усунення порушень:
14.01.2020 17:02 - 29.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2020 17:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи те, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Західметал» є останньою, дана закупівля згідно п.6 ч.1 ст.31 визнається як така, що не відбулася у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Дата публікації звіту:
23.01.2020 11:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Під час моніторингу Замовником було скасовано рішення про визначення учасника ТОВ "Західметал" переможцем торгів, при повторному розгляді його пропозицію відхилено, а торги внаслідок відхилення всіх тендерних пропозицій відмінені.
Дата публікації:
24.01.2020 10:22
Запити/Пояснення
Номер:
0fdf2dbca2224cfdb036e2fccab943dd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2020 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.01.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція (прибудова внутрішніх вбиралень) Чемернянської ЗОШ І-ІІ ст. по вулиці Центральна, 20а в с. Чемерне Сарненського району Рівненської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-08-001356-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Під час проведення моніторингу встановлено, що згідно з вимогами п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі пропозиції надається розрахунок договірної ціни, який складається зокрема, з розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунку загальновиробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації). Учасником – переможцем ТОВ «Західметал» в складі пропозиції завантажено в електронну систему закупівель розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни в якому зазначено про усереднені показники визначення коштів на покриття статей загальновиробничих витрат. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначається (розраховується) до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», за ДСТУ-Н Б Д.1.1-4 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва». Подана (завантажена) в складі пропозиції форма не містить розрахунку вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, згідно вищевказаних ДСТУ.
П. 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» містить вимогу про надання в складі пропозиції учасниками для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю довідку у довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Така довідка в складі пропозиції відсутня.
Відповідно до додатку №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник подає довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Однак, в інформації – довідці про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР в п.1, 3 не містяться дані про спеціальність, що не відповідає формі таблиці 2.
В наданих аналогічних договорах на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відсутні додатки, що є невід’ємною частиною вказаних договорів.
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку, якщо в переліку робіт, викладеного в додатку до ліцензії (ліцензії) учасника, немає видів робіт, які необхідно виконати згідно з технічним завданням, наведеним в Додатку 6 до тендерної документації, і які підлягають ліцензуванню, то учасник повинен надати копію ліцензії субпідрядника (з додатками), якого планує залучити на виконання цих робіт. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про цього (-их) субпідрядника (-ів) згідно вимог, викладених в пункті 7 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. По субпідряднику ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс» подано ліцензію без додатку до неї (з переліком видів робіт, що ліцензуються).
Згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації в інформації учасник повинен вказати перелік робіт, до виконання яких планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист (-и) - згоду (-и) субпідрядної (-их) організації (-ій) на виконання цих робіт. А також її (-їх) листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації та копію ліцензії при запланованому виконанні робіт, що підлягають ліцензуванню, завірену субпідрядником. Подані по субпідрядниках таблиці по формі таблиці 1 додатку №3 не містять інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів: в п. 8 довідки по субпідряднику ТОВ «С.П.А.С», в п. 1,3,4 по ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс».
З огляду на викладене вище, вкажіть, з яких підстав в протоколі засідання тендерного комітету №98 від 19.12.2019 вказано, що пропозиція учасника ТОВ «Західметал» відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації, та відповідно його визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
039c2a736937492899d0618981e28190
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
10.01.2020 11:26
Опис:
Тендерний комітет на ваш запит про надання пояснення повідомляє наступне: Тендерним комітетом було прийнято рішення скасувати акцепт ТОВ «Західметал» та відхилити їх пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав: Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку, якщо в переліку робіт, викладеного в додатку до ліцензії (ліцензії) учасника, немає видів робіт, які необхідно виконати згідно з технічним завданням, наведеним в Додатку 6 до тендерної документації, і які підлягають ліцензуванню, то учасник повинен надати копію ліцензії субпідрядника (з додатками), якого планує залучити на виконання цих робіт. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про цього (-их) субпідрядника (-ів) згідно вимог, викладених в пункті 7 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. По субпідряднику ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс» подано ліцензію без додатку до неї (з переліком видів робіт, що ліцензуються). Згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації в інформації учасник повинен вказати перелік робіт, до виконання яких планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист (-и) - згоду (-и) субпідрядної (-их) організації (-ій) на виконання цих робіт. А також її (-їх) листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації та копію ліцензії при запланованому виконанні робіт, що підлягають ліцензуванню, завірену субпідрядником. Подані по субпідрядниках таблиці по формі таблиці 1 додатку №3 не містять інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів: в п. 8 довідки по субпідряднику ТОВ «С.П.А.С», в п. 1,3,4 по ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс». Відповідно до додатку №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник подає довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Однак, в інформації – довідці про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР в п.1, 3 не містяться дані про спеціальність, що не відповідає формі таблиці 2.
Номер:
2b8a074583434beeab0096f8b3057c6b
Назва:
Відповідь на пояснення
Дата опублікування:
09.01.2020 17:44
Опис:
Тендерний комітет на ваш запит про надання пояснення повідомляє наступне:
Тендерним комітетом було прийнято рішення скасувати акцепт ТОВ «Західметал» та відхилити їх пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації у випадку, якщо в переліку робіт, викладеного в додатку до ліцензії (ліцензії) учасника, немає видів робіт, які необхідно виконати згідно з технічним завданням, наведеним в Додатку 6 до тендерної документації, і які підлягають ліцензуванню, то учасник повинен надати копію ліцензії субпідрядника (з додатками), якого планує залучити на виконання цих робіт. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про цього (-их) субпідрядника (-ів) згідно вимог, викладених в пункті 7 “Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації. По субпідряднику ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс» подано ліцензію без додатку до неї (з переліком видів робіт, що ліцензуються).
Згідно п.7 розділу ІІІ тендерної документації в інформації учасник повинен вказати перелік робіт, до виконання яких планує залучати субпідрядну (-і) організацію (-ії). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист (-и) - згоду (-и) субпідрядної (-их) організації (-ій) на виконання цих робіт. А також її (-їх) листи з підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям, надані у формі таблиці 1 та 3 Додатку 3 до цієї тендерної документації та копію ліцензії при запланованому виконанні робіт, що підлягають ліцензуванню, завірену субпідрядником. Подані по субпідрядниках таблиці по формі таблиці 1 додатку №3 не містять інформації про модель устаткування, будівельних машин та механізмів: в п. 8 довідки по субпідряднику ТОВ «С.П.А.С», в п. 1,3,4 по ПП «Будівельна компанія «Комфорт-Сервіс».
Відповідно до додатку №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник подає довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Однак, в інформації – довідці про кваліфікацію, досвід керівників та ІТР в п.1, 3 не містяться дані про спеціальність, що не відповідає формі таблиці 2.