-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Пакети програмного забезпечення для управління матеріально-технічними ресурсами
Торги відмінено
22 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 220 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 220 000.00 UAH
Номер:
9c9f08a803ec46efba438cec7ee8d5e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-05-08-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.05.2020 00:00
Період моніторингу:
15.05.2020 14:27 - 06.06.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-11-07-001075-a 07.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «ІТ ЕСКОРТ» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Бейсік Груп», ТОВ «Оркін», ТОВ «ВЕРТИКАЛЬ А» та ТОВ «А-МЕГА ЗАХИСТ» (окрім тих питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), виконання рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної служби України з безпеки на транспорті (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2019 № 36 (зі змінами) (далі – тендерна документація), звернення за роз’ясненням до процедури від 18.11.2019, від 19.11.2019 та від 26.112019, роз’яснення Замовника від 21.11.2019 та від 28.11.2019, вимоги про усунення порушення від 26.11.2019, від 03.02.2020 та від 04.03.2020, відповіді Замовника від 28.11.2019, від 04.02.2020 та від 05.03.2020, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство «Інформаційні технології» (далі – ТОВ «Інформаційні технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ ЕСКОРТ» (далі – ТОВ «ІТ ЕСКОРТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Бейсік Груп» (далі – ТОВ «Бейсік Груп»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оркiн» (далі – ТОВ «Оркін»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРТИКАЛЬ А» (далі – ТОВ «ВЕРТИКАЛЬ А») та товариства з обмеженою відповідальністю «А-МЕГА ЗАХИСТ» (далі – ТОВ «А-МЕГА ЗАХИСТ»), протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений 06.05.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 17.12.2019 № 18795-р/пк-пз, від 24.02.2020 № 3508-р/пк-пз, від 25.03.2020 № 5731-р/пк-пз та від 23.04.2020 № 7846-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 15.05.2020 № 45.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено неузгодженість умов пунктів 1 та 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, через різні посилання на додатки тендерної документації, в яких наведено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, відповідно «Додаток 2» та «Додаток 6».
Також установлено, що Замовник у додатку 1 до тендерної документації встановив вимогу: «Для підтвердження документального підтвердження наявності працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом даних торгів, Учасник у складі пропозиції надає довідку про наявність працівників в довільній формі, де обов'язково зазначається: 1) наявність не менше 2-х працівників (виконавців) із знаннями та досвідом впровадження та налаштування запропонованого Учасником програмного продукту (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): прізвище, ініціали; посада; стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо).
Для підтвердження надати документи, а саме: наявність не менше 2-х працівників (виконавців) із знаннями та досвідом технічної (гарантійної) підтримки запропонованого Учасником програмного продукту (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): прізвище, ініціали; посада; стаж та/або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо)».
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІТ ЕСКОРТ» через невідповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, а саме надання учасником в складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначено, що працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід технічної (гарантійної) підтримки запропонованого Учасником програмного продукту будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом договору, не є штатними працівниками, а працюють за цивільно-правовими договорами.
За результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «ІТ ЕСКОРТ», установлено, що у її складі міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 11.12.2019
№ 1112/03, що відповідає умовам тендерної документації.
Разом з цим, тендерна документація не містить умов щодо наявності в учасників саме штатних працівників.
Отже, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію
ТОВ «ІТ ЕСКОРТ» та не допустив її до оцінки, чим порушив пункт 4 частини першої статті 30 Закону, та принципи, встановлені статтею 3 Закону, зокрема, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки та принцип недискримінації учасників.
Період усунення порушень:
02.06.2020 22:23 - 17.06.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2020 22:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 09.06.2020 № 47 Замовник відмінів торги
Дата публікації:
12.06.2020 10:13