-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп'ютерне обладнання та приладдя. (Джерело фінансування - Державний бюджет)
Основний контакт: +380552328393
Торги відмінено
3 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 300.00 UAH
Номер:
4b4915d0b8a94f7ea1d9b22a1da4eef4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-28-000262
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2019 00:00
Період моніторингу:
29.11.2019 14:51 - 21.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.11.2019 № 240
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-07-002863-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань правильності визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку №454.
За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частин першої та четвертої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінки встановлено порушення частини п’ятої статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовник відмінив процедуру закупівлі за номером ID: UA-2019-11-07-002863-b через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.11.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.11.2018; тендерну пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.11.2019; повідомлення про намір укласти договір від 27.11.2019.
За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок № 454), в оприлюдненому річному плані закупівель на 2019 рік за № UA-P-2019-11-07-007094-b та в оголошенні про проведення процедури закупівлі код предмета закупівлі визначено за показником третьої цифри основного словника.
Також установлено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 3 660 000 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частин першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 07.11.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 27,3452 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 636 911,6 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу другого частини третьої статті 21 Закону.
На порушення частини п’ятої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій 25.11.2019 відбулась автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглянув тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, всупереч тому, що очікувана вартість закупівлі перевищує 133 тисячі євро, та розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації передує проведенню електронного аукціону.
Період усунення порушень:
06.12.2019 16:05 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2019 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
095415182ded49709cc032c4017b78f3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.12.2019 12:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комп'ютерного обладнання та приладдя, що проводить територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області (далі – Замовник) за номером UA-2019-11-07-002863-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Поясніть чому оголошення про проведення процедури закупівлі додатково не оприлюднено англійською мовою, у зв’язку з тим, що станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 07.11.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України на вказану дату становив 27,345292 грн, відповідно вказана Замовником очікувана вартість закупівлі товарів, а саме 3 660 000 грн на той час перевищувала суму, еквівалентну 133 тисячам євро, та становить 133 843 євро?
Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
53014fb89dda46668b24515c5294fbf1
Назва:
Закупівля скасована
Дата опублікування:
02.12.2019 16:55
Опис:
Ваші зауваження враховані. Прийнятте рішення щодо відміни відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 – 30200000-1 Комп’ютерне обладнання та приладдя