-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти за кодом CPV за ДК 021:2015: 09130000-9 (бензин А-95, бензин-92, дизельне паливо) ( кошти місцевого бюджету)
Завершена
902 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 512.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 512.00 UAH
Номер:
8f0dfa9895784647bcceae6f46fa968a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.12.2019 00:00
Період моніторингу:
17.12.2019 17:11 - 09.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2019 № 243
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-07-000874-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого частини третьої статті 11 та безпідставне застосування норми пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів, передбачених частиною першою статті 31 Закону, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Веселинівського районного центра фінансово-господарського обслуговування закладів та установ освіти, культури, молоді та спорту Веселинівської районної ради (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.11.2019 об 11.38 (без зазначення дати та номера протоколу, яким оформлене рішення тендерного комітету); нові редакції тендерної документації, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.11.2019 (о 12.50), 07.11.2019 (о 15.50), 08.11.2019, 21.11.2019 та 25.11.2019 (всі затверджені рішенням тендерного комітету від 07.11.2019 № 64); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» (код в ЄДРПОУ 32938047), ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» (код в ЄДРПОУ 41829696), ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» (код в ЄДРПОУ 41449359); протоколи засідання тендерного комітету від 05.11.2019 № 69, від 10.12.2019 № 70, від 13.12.2019 № 73; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.12.2019; договір про закупівлю пального від 24.12.2019 № 46/12-1Т.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 07.11.2019 (о 12.50), 07.11.2019 (о 15.50), 08.11.2019, 21.11.2019 та 25.11.2019 оприлюднено нові редакції тендерної документації. Проте, на порушення вимог частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону переліки змін, що вносились до тендерної документації, в окремих документах не оприлюднені.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено наступне.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 05.11.2019 № 69 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Однією з підстав відхилення Замовник зазначив ненадання документів із зазначенням переліку АЗС на території України.
Аналізом умов тендерної документації встановлено, що згідно з пунктом 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам до предмету закупівлі учасники повинні були надати «сканкопію інформаційної довідки довільної форми, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної печаткою (за наявності), щодо наявності мережі АЗС (власних, орендованих, партнерських) в межах Миколаївської області, розміщених в межах міст (селищ міського типу)». Для підтвердження зазначеної вимоги учасник ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» надав сканкопію довідки «Перелік АЗС ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» від 21.11.2019 № 05/1/651/16/1» (файл «Дов_дка Перел_к АЗС Кворум Нафта.pdf» Документи.zip), у якій навів перелік АЗС на території Миколаївської області, розміщених у межах міст (селищ міського типу).
Водночас, аналізом інших умов тендерної документації встановлено, що Замовник не вимагав від учасників надання документів, що підтверджують наявність АЗС на всій території України.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 05.11.2019 № 69 другою підставою відхилення пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» Замовник зазначив ненадання учасником документів про наявність скретч-карт на бензин А-95, А-92, дизельне паливо номіналом 15 літрів. При цьому, аналізом умов тендерної документації встановлено, що Замовник не вимагав документального підтвердження учасниками наявності запропонованих скретч-карт на бензин А-95, А-92 та дизельне паливо.
Разом з тим, ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» у складі своєї пропозиції у файлі «1ПРОПОЗИЦІЯ.pdf» надало документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» від 21.11.2019 № 05/1/651, у якому зазначається про надання скретч-карт (талонів) номіналом 10, 15, 20 літрів, тим самим ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» підтвердило надання скретч-карт (талонів) номіналом 15 літрів.
Таким чином, за результатами аналізу тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» встановлено, що вона відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 10.12.2019 № 70 Замовник також відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічно, як і при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КВОРУМ-НАФТА», однією з підстав відхилення Замовник зазначив ненадання документів із зазначенням переліку АЗС на території України.
При цьому, ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ», як і попередній учасник, для підтвердження вимоги тендерної документації щодо наявності мережі АЗС (власних, орендованих, партнерських) в межах Миколаївської області, розміщених в межах міст (селищ міського типу), надало «Довідку щодо наявності АЗС» від 22.11.2019 № 026 М-1 (файл «Довідка з переліком АЗС.pdf»).
Крім цього, тендерну пропозицію ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» Замовник відхилив також на підставі надання сертифіката відповідності та паспорта якості ПАТ «Укртатнафта», який не реалізується на більшості із зазначених АЗС-партнерів по Україні, та в частині не надання «від партнера ФОП Коноваленко гарантій безперебійного постачання бензину та дизпалива та підтвердження якості палива на даній АЗС».
Згідно з умовами пункту 7 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам до предмету закупівлі учасники також мали надати «сканкопію сертифікату відповідності, дійсного на момент розкриття; сканкопію паспорта якості товару». Крім того, «постачальник повинен забезпечити заправку техніки Замовника бензином А-95, А-92, дизельним пальним по скретч-картам на АЗС в межах смт Веселинове, Веселинівського району Миколаївської області та території України».
При цьому аналізом умов тендерної документації встановлено, що Замовник не визначив спосіб, в який учасники мають підтвердити забезпечення заправки техніки Замовника бензином А-95, А-92, дизельним пальним по скретч-картам на АЗС на території України, у тому числі, не вимагав документального підтвердження учасниками гарантій безперебійного постачання бензину та дизпалива.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» встановлено, що учасник надав сканкопії сертифікатів відповідності, дійсних на момент розкриття, та сканкопії паспортів якості товару на бензин А-92-Євро5-Е5, на бензин А-95-Євро5-Е5, на паливо дизельне ДП-З-Євро5-ВО та на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО, що відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Отже, за результатами аналізу встановлено, що тендерна пропозиція
ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» також відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого частини третьої статті 11 Закону безпідставно застосував норми пункту четвертого частини першої статті 30 Закону та відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» та ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ».
Крім того, за результатами моніторингу встановлено невідповідність між умовами оплати договору (порядком здійснення розрахунків), визначеними в пункті 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів, та умовами проведення розрахунків, передбаченими проектом договору, а саме: в оголошенні визначено, що розрахунки здійснюються у період 3-х банківських днів після поставки товару, а в проекті договору зазначено, що розрахунки здійснюються «шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання».
Період усунення порушень:
24.12.2019 12:57 - 09.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.12.2019 12:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
порушення законодавства у сфері публічних закупівель усунено шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту:
26.12.2019 15:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.12.2019 16:11