• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Маргарин ваговий

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 111 днів назад

127 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Номер: 40fb7e062b04436797478379bdb5addc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-10-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.01.2020 17:36 - 31.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.01.2020 № 8 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.01.2020 № 8 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2019-11-07-000673-b 07.11.2019 Державне підприємство «Східний гірничо-збагачуваний комбінат» (код ЄДРПОУ 14309787) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 ч.2 ст.22 Закону та Наказу №680. За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Східний гірничо-збагачуваний комбінат» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.11.2019 №322/20 «Е», від 05.12.2019 №322/20/1 «Е», від 09.12.2019 №322/20/2 «Е», повідомлення про намір укласти договір, та договір від 26.12.2019 №1023/13/322Е. Моніторингом тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. установлено, що згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції від 28.11.2019 №322/20 «Е» тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання учасника ФОП Мазаратій Н.І. переможцем, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації. Проте, відповідно до вимоги пункту 7 розділу VI тендерної документації щодо забезпечення виконання договору про закупівлю та надання переможцем у вигляді електронної банківської гарантії у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, ФОП Мазаратій Н.І. не надано в установлений термін забезпечення виконання договору. Відповідно до рішень тендерного комітету Замовника від 05.12.2019 №322/20/1 «Е» протокол про намір укласти договір з ФОП Мазаратій Н.І. від 28.11.2019 №322/20 «Е» було скасовано та його пропозицію відхилено згідно статті 30 Закону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ФОП "Зерній Наталья Василівна" визначено переможцем та прийнято рішення від 09.12.2019 №322/20/2 «Е» про намір укласти договори відповідно Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що умови тендерної документації (пункт 1 розділу V) щодо переліку критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію не відповідають вимогам пункту 9 ч.2 ст.22 Закону (опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Крім того, умови тендерної документації (пункт 5 розділу VІ) щодо істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю не відповідають вимогам примірної тендерної документації, яка на виконання п.11 частини 1 статті 8 Закону розроблена та затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 р. № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ №680), не містить повний перелік випадків змін істотних умов договору, визначених ч.4 ст.36 Закону. Ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-17_2 не підтверджено.
Період усунення порушень: 23.01.2020 17:52 - 07.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.01.2020 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕНЯ до висновку Східного офісу Держаудит служби від 23.01.2020 за результатами моніторингу питань дотримання Законодавства у сфері публічних закупівель (ID моніторингу UA-М-2019-12-10-000024)
Дата публікації звіту: 27.01.2020 09:43