• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт фасаду та укріплення фундаментів адміністративної будівлі в м. Винники, вул.Крип"якевича, 2»

Завершена

2 378 975.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 710.22 UAH
Номер: 103b4f428d0c4d7f88950df3681f7858
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.01.2020 11:07 - 20.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2020 № 21 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21. Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-06-001748-c 06.11.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій встановлено порушення норм частини 1 та частини 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, вжити заходи щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання договорів та додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОВ "Економ-Буд", протокол розкриття від 29.11.2019, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019, договір № 01/12 від 12.12.2019. За результатами аналізу тендерної документації встановлено, що на порушення частини 2 статті 23 Закону замовник при внесенні змін до тендерної документації, не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться. За результатами моніторингу установлено, що згідно з пунктом 2.1 Розділу 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. При цьому банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг за національною шкалою у банків іноземних банківських груп, рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) з підтверджуючими документами. Однак у складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Економ-Буд» відсутні підтверджуючі документи, що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку або надана банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу. Також, аналізом тендерної документації Замовника встановлено, що у пункті 2.1 Додатку №1 міститься вимога щодо документального підтвердження, чинного на дату кінцевого строку подання пропозицій, наявності в працівників учасників відповідної кваліфікації знань з охорони праці( кваліфікація підтверджена додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань). Однак, на підтвердження зазначеної вимоги, учасником надано сканований оригінал посвідчення результатів перевірки знань Леги Василя Григоровича, недійсний на дату кінцевого строку (26.11.2019) подання пропозицій (зазначено - провести наступну перевірку знань 25 червня 2019 року. Крім того, у пункті 3.4 Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, зокрема, копія(ї) документу(ів), що підтверджують введення об’єкту в експлуатацію (акт готовності об’єкту до експлуатації та сертифікату, виданого відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю або декларація про готовність об’єкту до експлуатації, зареєстрована у відповідних органах державного архітектурно-будівельного контролю) або інший документ, що підтверджує готовність об’єкта до експлуатації, або інші документи, що підтверджують факт виконання робіт та фотокопію об’єкта. Також, замовником зазначено, що у разі відсутності зазначених копій документів учасник подає лист (довідку) в довільній формі, де зазначається інформація щодо введення об’єкта в експлуатацію, а саме: № сертифікату або декларації про готовність, рік, місяць, регіон ДАБК, найменування об’єкту, категорія складності або клас наслідків, замовник, підрядник. Однак, Учасником- переможцем не надано документального підтвердження що засвідчують факт виконання робіт повністю в частині надання сертифікату або декларації про готовність, зазначеного об’єкта. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надано договір від 10.05.2018 з Залізничною районною адміністрацією Львівської міської ради на загальну суму 5649950 грн, сума виконання у 2018 році – 4385454 грн, у 2019 році – 1264496 грн, та надано довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за 2018 рік на суму 3276849 гривень. Аналогічно, надано договір з ПП «Львівдах» на 280000 грн, а довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 за 2016 рік на 279326 гривень. Додаткові угоди чи інші документи не надані. Таким чином, учасник не підтвердив факт виконання робіт повністю у спосіб, визначений тендерною документацією, а значить, не підтвердив кваліфікаційний критерій –наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, на порушення пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Економ-Буд», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не відповідає умовам тендерної документації Замовника та уклав договір від 12.12.2019 № 01/12 на суму 2303903,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.02.2020 10:36 - 29.02.2020 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2020 10:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником у межах проведення процедури отримано звернення, про що тендерний комітет надає відповідь, яка прикріплена у файлі нижче. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв'язку з чим повідомляємо, що зазначені порушення неможливо усунути.
Дата публікації звіту: 20.02.2020 16:00