• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колесо суцільнокатане

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер: fc6eab002daa4274b7bdb10e67c23ece
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2020 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 10.12.2020 09:18 - 05.01.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.12.2020 Одеса № 459 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020. В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2020 № 459 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель 24 UA-2019-11-06-000475-a 06.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-76, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на той час (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.11.2019 № 566, зміни до ТД, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2019, пояснення, отримане 15.12.2020 через електронну систему закупівель, договір поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю зазначено, що даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання. З метою з’ясування питання щодо здійснення Замовником розрахунків у повному обсязі за договором поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю Замовнику 11.12.2020 було оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення. Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення стосовно вищезазначеного питання 15.12.2020 зазначив, що по укладеному договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.235)ю з постачальником товариством з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна», поставки на адресу Замовника не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки по вищевказаному договору. Також кредиторська заборгованість за даним договором відсутня, додаткові угоди не укладалися.
Період усунення порушень: 23.12.2020 16:40 - 30.12.2020 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2020 16:40

Запити/Пояснення