• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Промислова від будинку №10 до вул.Гурамішвілі в м. Карлівка Полтавської області (коригування) (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Джерело фінансування: державний бюджет

Торги не відбулися

2 135 453.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 64 063.60 UAH
Номер: 26d02421073b454b85ea0fdc3ece629d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-07-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.11.2019 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.11.2019 17:46 - 29.11.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.11.2019 № 75 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Олександр Кальченко Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 07.11.2019 № 75 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2019-11-05-003230-b, 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 128-75-83, s-jakovenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 3, 17 частини другої статті 22, абзацу 1 частини третьої статті 22, абзаців 1 та 3 частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Карлівського виробничого управління житлово-комунального господарства (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 05.11.2019 № 2 (далі – тендерна документація). За результатами моніторингу встановлено, що в тендерній документації Замовника (пункт 7 розділу ІІІ тендерної документації) передбачено перелік документів та інформацію, що учасники повинні надати, у випадку залучення субпідрядників, понад встановлені Законом. Слід відмітити, що вичерпний перелік вимог щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника визначено пунктом 17 частини другої статті 22 Закону. Так, «тендерна документація повинна містити… у разі закупівлі робіт – вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника...», на що вказують норми пункту 17 частини другої статті 22 Закону. З урахуванням зазначеного, вимоги тендерної документації в частині надання інформації про субпідрядника визначено понад встановлені Законом, чим не дотримано пункт 17 частини другої статті 22 Закону. Тендерною документацією (пункт 6 розділу ІІІ) передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, пiдтвepджуючi poзpaхунки зa усiмa стaттями витpaт дoгoвipнoї цiни вiдпoвiднo дo ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Пpaвилa визнaчeння вapтoстi будiвництвa». Моніторингом закупівлі установлено, що технічне завдання тендерної документації Замовника (додатки 3 та 3.1 до тендерної документації) містить лише технічні характеристики предмету закупівлі. Тендерна документація Замовника не містить відомості ресурсів, що унеможливлює для учасника обрахунок ціни тендерної пропозиції. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис робіт, що закуповуються у тому числі їх технічні та якісні характеристики, на що вказують норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Водночас, для розрахунку ціни пропозиції учасника замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін, про що свідчать норми пункту 6.2 розділу 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Враховуючи вищевикладені норми законодавства, у технічному завданні тендерної документації мають міститись відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї. З урахуванням вказаного, тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Також, в порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, замовником тендерній документації (додаток 7 до тендерної документації) вказано, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах, учасник подає у складі своєї пропозиції відповідно до статті 17 Закону інформацію у формі листа-гарантії, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: - про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не притягувались до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері закупівель; - про наявність або відсутність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Моніторингом установлено, що Замовник, в порушення абзацу 3 частини третьої статті 17 та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, в додатку 7 до тендерної документації, посилаючись на статтю 17 Закону, передбачив подання учасниками інформації у формі листа-гарантії, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону. Водночас, Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, на що вказують норми абзацу 3 частини третьої статті 17 Закону. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 07.11.2019 18:07 - 22.11.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2019 18:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня. Тендерним комітетом були враховані ваші зауваження та відповідно будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації у строк передбачений Законом України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації звіту: 13.11.2019 18:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Замовником розміщено документи та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації: 15.11.2019 11:10