• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери металеві для збору твердих побутових відходів.

Завершена

1 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Номер: a769c60fb4284f108870c7ad5e416490
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-24-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.07.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.07.2020 14:19 - 15.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.07.2020 №40 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.07.2020 №40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13. UA-2019-11-05-001463-a 05.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення норм пункту 2 Наказу №490. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пунктів 1, 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції чинній на час проведення закупівлі (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Ободівської сільської ради (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ТОВ «Запоріжкомунсталь», протокол засідання тендерного комітету від 26 листопада 2019 року №10, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 13 грудня 2019 року №189, звіт про результати проведення закупівлі та пояснення від 28 липня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. Вимогами пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ №490), чинного на час проведення закупівлі, передбачено, що після внесення усієї обов’язкової інформації до форм документів, які затверджені Уповноваженим органом, на них накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Однак, замовником на форму річного плану закупівель (UA-P-2019-11-05-001789-a) та форму оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2019-11-05-001463-a) накладено електронну цифрову печатку даної установи, чим порушено вимоги пункту 2 Наказу №490. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь», якого визначено переможцем торгів, умовам тендерної документації замовника, в частині відсутності у її складі документу, який вимагався замовником на підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме довідки про наявність виробничих та складських приміщень. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Крім того, учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь», якого визнано переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету від 26 листопада 2019 року №10), в недотримання вимог підпункту 5.5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, не надано, зокрема шляхом прикріплення файлу на електронний майданчик, довідки про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, виданої уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсної на дату розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця, у разі не надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Однак, замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Запоріжкомунсталь», а укладено з ним договір від 13 грудня 2019 року №189 на суму 1 028 000,00 грн. Згідно абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. Умовами договору від 26 листопада 2019 року №10 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, та в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором. За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 27 грудня 2019 року на підставі накладної від 26 грудня 2019 року №169, здійснено остаточні розрахунки із ТОВ «Запоріжкомунсталь» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 26 листопада 2019 року №10. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 28 липня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 31.07.2020 13:16 - 15.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2020 13:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку Держаудитслужби у Вінницькій області, зобов'язуємося не допускати таких порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 07.08.2020 14:44

Запити/Пояснення