• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колесо суцільнокатане

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер: a72b15d00ac04411b5e4f7017dd01232
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-08-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 08.12.2020 15:50 - 31.12.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.12.2020 № 236 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.12.2020 № 236 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-11-05-000270-c, 05.11.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення ДАСУ від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а також статей 25 та 28 Закону. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо: усунення порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та статей 25, 28 Закону шляхом недопущення таких порушень в подальшому; у зв’язку із закінченням терміну дії договору та неможливістю його виконання вжити заходів щодо розірвання договору від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та публікації звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план філії «Панютинський вагоноремонтний завод» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.11.2019 № 559, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 28.11.2019 № 712, повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2019, договір поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю, укладений між Замовником та ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», пояснення Замовника в електронній системі закупівель. Проведеним аналізом відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у Додатку № 4 до тендерної документації не встановлено вимогу щодо надання учасником торгів інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, зазначених у пунктах 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Також згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Проведеним моніторингом встановлено, що на порушення вимог статей 25 та 28 Закону у Додатку № 7 до тендерної документації Замовником зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен надати замовнику наступні документи в електронному вигляді через електронну систему закупівель: завірену копію статуту (положення) в останній редакції із змінами та доповненнями; завірену учасником копію витягу із Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку; для юридичних осіб – відомості з ЄДРПОУ; тендерну пропозицію (Додаток №2); довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника; копію довідки з банку про наявність рахунку (ів); завірені учасником або його уповноваженим представником документи, що підтверджують правомочність службової (посадової) або уповноваженої учасником особи на укладення договору про закупівлю. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Отже, встановлені Замовником у тендерній документації вимоги суперечать нормам статей 25, 28 Закону. Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», з яким 16.12.2019 укладено договір поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю на суму 3 597 600,00 грн терміном дії до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків - до повного виконання (далі – Договір № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю). Відповідно до оприлюднених в електронній системі закупівель інформації та документів по закупівлі UA-2019-11-05-000270-c строк дії Договору № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю не продовжувався після 30.06.2020 (відповідні додаткові угоди або повідомлення про внесення змін до договору щодо продовження строку дії договору не оприлюднено). Відповідно до опублікованої в електронній системі закупівель 15 грудня 2020 року Замовником відповіді (пояснення) на запит Західного офісу Держаудитслужби, по укладеному Договору № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю поставка товару не здійснювалась, відповідно розрахунки Замовником не проводились, додаткові угоди не укладались. Під час здійснення моніторингу за даними ІТС «ProZorro» Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.236)ю, а отже Замовником недотримано вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону щодо оприлюднення протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору звіту про виконання договору.
Період усунення порушень: 21.12.2020 13:55 - 07.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2020 13:55

Запити/Пояснення