-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колесо суцільнокатане
Завершена
3 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Номер:
1cd3e3f62b8b40ed93f7eaa4e96046a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-12-10-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2020 00:00
Період моніторингу:
10.12.2020 09:21 - 05.01.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.12.2020 Одеса № 459
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.12.2020.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 № 459
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
21 UA-2019-11-05-000389-a 05.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на той час (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках визначених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Панютинський вагоноремонтний завод» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05.11.2019 № 558, зміни до ТД, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2019, пояснення, отримане 15.12.2020 через електронну систему закупівель, договір поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю зазначено, що даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.
З метою з’ясування питання щодо здійснення Замовником розрахунків у повному обсязі за договором поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю Замовнику 11.12.2020 було оприлюднено в електронній системі закупівель запит про надання пояснення.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення стосовно вищезазначеного питання 15.12.2020 зазначив, що по укладеному договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю з постачальником товариством з обмеженою відповідальністю «Інтерпайп Україна», поставки на адресу Замовника не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки по вищевказаному договору. Також кредиторська заборгованість за даним договором відсутня, додаткові угоди не укладалися.
Період усунення порушень:
23.12.2020 16:41 - 30.12.2020 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2020 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
4c4096d3eb80416982ee0ca8b86cc831
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2020 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Відповідно до підпункту 10.1 пункту 10 договору поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю зазначено, що даний договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 30 червня 2020 року, а в частині розрахунків – до повного виконання.
У зв’язку із зазначеним, просимо пояснити, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором поставки від 16.12.2019 № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю? У разі здійснення розрахунків за вказаним договором просимо надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f88a0dc2afb546be9c1ec5030bc9af82
Назва:
34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Дата опублікування:
15.12.2020 12:42
Опис:
Даним повідомляємо, що по укладеному договору поставки № ПВРЗ (ВМТП-19.233)ю від 16.12.2019р. з постачальником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна», поставки на адресу філії «ПВРЗ» не здійснювались, відповідно не здійснювались розрахунки по вищевказаному договору. Також кредиторської заборгованості за даним договором наше підприємство не має, додаткові угоди не укладалися.