• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Нафта і дистиляти (бензин марки А-92)

Завершена

235 200.00 UAH з ПДВ
Номер: e4f03cdd53e8421eb00b4dc5d754f698
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-12-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2019 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 12.11.2019 14:48 - 04.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2019 № 63 Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 12.11.2019 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2019-11-04-000635-c 04.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігівська, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу восьмого частини третьої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі - порушень вимог законодавства у сфері закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол переговорів між ТОВ «ДЮК» та Замовником від 04.11.2019 № 14, договір поставки від 11.11.2019 № 04/11/19-1. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником застосовано переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації), про що зазначено в оголошенні про закупівлю та в протоколі засідання тендерного комітету щодо проведення переговорів із учасником та прийняття рішення про визначення переможця від 04.11.2019 № 14, повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі 04.11.2019. Замовником укладено з ТОВ «ДЮК» договір поставки від 11.11.2019 № 04/11/19-1 з порушенням строку укладання договору, визначеного абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону (не раніше, ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі). Враховуючи зазначене, у відповідності до вимог абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Період усунення порушень: 18.11.2019 16:05 - 03.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2019 16:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Сума оплати за договором помилково вказана 235200.00 грн, договір визнаний нікчемним і не виконувався.
Дата публікації звіту: 21.11.2019 15:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 21.11.2019 16:30