-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реставрація будівлі навчального корпусу №1 Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» за адресою: проспект Дмитра Яворницького, будинок 19, м.Дніпро». Коригування. IІ черга, ІІІ черга.
Торги відмінено
27 170 919.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135 854.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 135 854.60 UAH
Номер:
210f4cd541b04deeacf9fb35fd1d20df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-21-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2020 00:00
Період моніторингу:
21.01.2020 17:11 - 12.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.01.2020 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2019-11-04-001076-а
04.11.2019 Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» (код ЄДРПОУ 02070743) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги статті 31 Закону та частини другої статті 32 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 04.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД», рішення АМКУ від 24.12.2019 №19278-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 29.11.2019.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в електронній системі закупівель, Замовником 29.11.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД». Однак, на порушення частини другої статті 32 Закону протокол (рішення) про намір укласти договір з ТОВ «ПІВНІЧПРОМБУД» в електронній системі закупівель не оприлюднений.
Відповідно до частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Термін укладення договору про закупівлю, із врахуванням дати публікації повідомлення про намір укласти договір, періоду розгляду скарги та прийняття рішення органом оскарження, сплинув 08.01.2020.
Проте, станом на дату початку моніторингу (21.01.2020) будь-яка інформація про укладений договір або про відміну торгів в електронній системі закупівель відсутня.
Таким чином, замовником порушено вимоги статті 31 Закону та частини другої статті 32 Закону.
Питання, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно даної закупівлі, в ході моніторингу не досліджувалися.
Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено інформацію про відміну торгів відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 23.01.2020 №119 як таких що не відбулися.
Період усунення порушень:
27.01.2020 13:36 - 11.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2020 13:36