• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція громадської будівлі (колишнього дитячого садка селища Троїцьке) під житлову будівлю тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб в сел. Троїцьке Первомайського району Харківської області"

Торги відмінено

8 825 352.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 126.76 UAH
Номер: 00e5353367ba46458f7e39e0d67ae6c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-28-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.11.2019 18:05 - 20.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.11.2019 №287 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 28.11.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.11.2019 № 287 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 4 UA-2019-11-04-000765-a 04.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єфремівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.11.2019 № 28, тендерну пропозицію ПП «УКРБУДІНВЕСТ», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.11.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019. Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник, відповідно до підпункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагав від учасника довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за наведеною формою згідно додатку 5 до тендерної документації. Так, ПП «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.11.2019 № б/н не за формою та без зазначення марки механізму, обладнання та транспортного засобу, що унеможливлює перевірку їх відповідності до вимог технічного завдання. Крім того, зазначеною довідкою ПП «УКРБУДІНВЕСТ» не підтверджено достатньої наявності будівельних машин та механізмів для виконання робіт зазначених в технічному завданні до тендерної документації, відомості ресурсів та локальному кошторисі на будівельні роботи, а саме, відсутні екскаватори, крани переносні та крани на автомобільному ходу, бульдозери, автомобілі-самоскиди, електростанції пересувні, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, апарати для зварювання поліпропіленових труб, апарати зварювальні з бензиновим двигуном, та інш. Вказаний в довідці автогрейдер ДЗ-143-1 не відповідає вимогам технічного завдання, оскільки має потужність 95,6 кВт, що є меншою за потрібну. Також, ПП «УКРБУДІНВЕСТ» не надано жодного підтвердження наявності матеріально-технічної бази (складів, виробничих приміщень, тощо). Згідно відомості ресурсів наданої ПП «УКРБУДІНВЕСТ», зазначено про витрати труда робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та автомобільного транспорту, проте в довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.11.2019 № 51/29, яку надано ПП «УКРБУДІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про водіїв, зварювальників, машиністів автогрейдеру, крану, екскаватору та бульдозеру. Відповідно до пункту 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. В сканованому ПП «УКРБУДІНВЕСТ» календарному графіку виконання робіт, 21 сторінка зверху, не читабельна. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «УКРБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визначив ПП «УКРБУДІНВЕСТ» переможцем торгів. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 28.11.2019 18:18 - 13.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2019 18:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику північно-Східного офісу Державної аудиторської України Станіславу Косінову Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), надаємо заперечення до висновку Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі Єфремівською сільською радою Первомайського району Харківської області (далі – Замовник) робіт по об'єкту "Реконструкція громадської будівлі (колишнього дитячого садка селища Троїцьке) під житлову будівлю тимчасового розміщення внутрішньо переміщених осіб в сел. Троїцьке Первомайського району Харківської області" (код ДК 021:2015 - 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт") (далі – відкриті торги), оприлюдненого в електронній системі закупівель 04.11.2019 року. Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Єфремівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.11.2019р. № 28, тендерну пропозицію ПП «Укрбудінвест», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 25.11.2019р. №29, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019р. У висновку Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Питання: - Для документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник, відповідно до підпункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вимагав від учасника довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за наведеною формою згідно додатку 5 до тендерної документації. Так, ПП «Укрбудінвест» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.11.2019р. № б/н не за формою зазначення марки механізму, обладнання та транспортного засобу, що унеможливлює перевірку їх відповідності до вимог технічного завдання. Відповідь: - ПП «Укрбудінвест» надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням найменування та марок всіх перерахованих машин, механізмів та іншого обладнання. - Копія довідки додається Питання: - Крім того, зазначеною довідкою ПП «Укрбудінвест» не підтверджено достатної наявності будівельних машин та механізмів для виконання робіт зазначених в технічному завданні до тендерної документації, вісурсів та локальному кошторисі на будівельні роботи, а саме, відсутні екскаватори, крани переносні та крани на автомобільному ходу, бульдозери, автомобілі-самоскиди,електростанції пересувні, компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, апарати для зварювання поліпропіленових труб, апарати зварювальні з бензиновим двигуном, та інше - Вказаний в довідці автогрейдер ДЗ-143-1 не відповідає вимогам технічного завдання, оскільки має потужність 95,6 кВт, що є меншою за потрібну. Відповідь: - у складі технічного завдання тендерної документації не було вказано обов’язкове залучення конкретних машин та механізмів, було вказано лише найменування робіт та їх кількість для визначення вартості виконання вказаних робіт, тому при виконанні робіт вони можуть бути замінені на ті, що надані в довідці. Питання: - Також ПП "УКРБУДІНВЕСТ" не надано жодного підтвердження наявності матеріально-технічної бази (складів, виробничих приміщень, тощо). Відповідь: - у складі тендерної документації не було передбачено надання підтвердження наявності у підрядника складів та виробничих приміщень. Питання: - Згідно відомості ресурсів наданої ПП "УКРБУДІНВЕСТ" зазначено про витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та автомобільного транспорту, проте у довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18. 11. 2019 р. № 51/29, яку надано ПП "УКРБУДІНВЕСТ" у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про водіїв, зварювальників, машиністів автогрейдеру, крану, екскаватору та бульдозеру. Відповідь: - у складі тендерної документації не було вказано про надання інформації конкретно про водіїв, зварювальників, машиністів автогрейдеру, крану, екскаватору та бульдозеру, там йшла мова про наявність обладнання та наявність робітників, які має підрядник для виконання робіт, вказаних у технічній частині тендерної документації, що було підрядником вказано в довідці. Питання: - Відповідно до пункту 1 "інструкції з підготовки тендерної пропозиції" скановані документи повинні бути розбірливими та читабельними. В сканованому ПП "УКРБУДІНВЕСТ" календарному графіку виконання робіт, 21 сторінка зверху, не читабельна. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП "УКРБУДІНВЕСТ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовами тендерної документації і визначив ПП "УКРБУДІНВЕСТ" переможцем торгів. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Відповідь: - сторінка, про яку іде мова, достатньо читаємо для того, щоб визначити її зміст та не впливає на загальне розуміння суті документу. Замовник заперечує вищезазначений висновок Північно-Східного офісу Державної аудиторської служби України, так як Замовником дотримані вимоги чинного законодавства щодо процедури закупівлі та визначення переможця відкритих торгів. Процедура відбулася у відповідності до Закону. Також зазначим, що при значній різниці в ціні, яку запропонував переможець торгів (що згідно тендерної документації вважається головним) та відповідності документів переможця загальному переліку тендерної документації, а також розглядом документів інших учасників торгів, вважаємо пропозицію ПП "УКРБУДІНВЕСТ" найбільш прийнятною та економічно обґрунтованою. Голова тендерного комітету Єфремівської сільської ради Первомайського району Харківської області Н.М.Семендяєва
Дата публікації звіту: 03.12.2019 15:42