• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція Коровинської загальноосвітньої школи |-||| ступенів Коровинської сільської ради (системи теплопостачання та покрівлі) за адресою : вул. Київська,70 ,с. Коровинці, Недригайлівського району , Сумської області

Завершена

8 591 248.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 912.48 UAH
Номер: 684bf823a83f47c4bf0b4dc6c0943ab7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-09-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.12.2019 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 09.12.2019 14:32 - 01.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.12.2019 № 41 Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 09.12.2019 № 41 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-11-04-000209-b 04.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Сумська, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.), +38 (0 54) 268-70-39, Punka_00.19.07@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону, а також порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ БК «КРОС». За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Коровинської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 04.11.2019 № 37), тендерні пропозиції приватного підприємства «БУДСТАР-ПЛЮС», дочірнього підприємства публічного акціонерного товариства «СУМБУД» будівельно-монтажне підприємство «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» (далі - ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «КРОС» (далі – ТОВ БК «КРОС»), протоколи засідань тендерного комітету від 21.11.2019 № 38, від 22.11.2019 № 39, від 25.11.2019 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019, договір від 06.12.2019 № 112. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.11.2019 № 39 Замовник відхилив тендерну пропозицію ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» через відсутність у складі його тендерної пропозиції довідки в довільній формі з кодом адміністративних послуг, графіку виконання робіт з рухом робочої сили та ліцензії. При цьому, у складі тендерної пропозиції ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» містяться графік виконання робіт з рухом робочої сили (файл «Гарантійний лист до закупівлі.pdf») та відповідна ліцензія (з додатком) на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності (файл «Інформаційна довідка про підприємство.pdf»), що відповідає вимогам пунктів 2 та 14 тендерної документації Замовника. Також, учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження правомочності керівника надано всі, передбачені пунктом 10.2 додатку 2 до тендерної документації Замовника документи, крім довідки з кодом адміністративних послуг. Разом з цим, слід зазначити, що зміни в законодавство щодо доступу до установчих документів в частині надання унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи, набули чинності з початку 2016 року. При цьому, наданий у складі тендерної пропозиції статут ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» у новій редакції зареєстрований 01.07.2011 (до початку надання вищезазначених кодів доступу). Отже, пропозиція ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» відповідає вимогам пункту 10.2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель 28.11.2019 року Замовник додатково встановив, що пропозиція ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не подання учасником ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» кожного документу тендерної пропозиції в окремому файлі та зазначення дати 06.02.2019 на розрахунках ціни тендерної пропозиції. При цьому, згідно з пунктом 1 розділу 3 та додатку 2 тендерної документації Замовника помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, вважаються формальними (несуттєвими). Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ БК «КРОС» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині відсутності окремих документів, передбачених тендерною документацією, а саме учасником у складі тендерної пропозиції не надано: копію декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що не відповідає вимогам пункту 17 додатку 2 до тендерної документації Замовника; довідку про вартість чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, що не відповідає вимогам пункту 10 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Також, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ БК «КРОС» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 18.11.2019 № 101/11, в якій учасник зазначає про наявність 9 працівників та гарантує, у разі укладення договору, за необхідності, збільшити кількість працівників. При цьому, учасником ТОВ БК «КРОС» в довідці не зазначено кількість залучених працівників, їх кваліфікацію (посаду, фах), що не відповідає вимогам пункту 2 таблиці, наведеної у підпункті 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ БК «КРОС» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним договір підряду від 06.12.2019 № 112 на суму 7 998 344,69 гривень.
Період усунення порушень: 20.12.2019 15:08 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 20.12.2019 15:08

Запити/Пояснення