-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливний пелет з тирси сосни
Завершена
776 749.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 883.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 883.74 UAH
Номер:
fb8b5a0a30054f3f87a1fbc816487853
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-28-000186
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2019 00:00
Період моніторингу:
04.12.2019 15:29 - 27.12.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2019-11-03-000044-b 03.11.2019 Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ 40108866) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK2-13)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.11.2019 № 321 та від 22.11.2019 № 330, рішення про визначення переможця від 22.11.2019 № 331, повідомлення про намір укласти договір, договір від 03.12.2019 № 0312.
Відповідно до частин 4, 6 статті 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
За результатами моніторингу установлено, що на вимоги додатків 2, 4 та «Інструкції з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації Замовника: - учасником ТОВ "НОВА ЕРА-ЕНЕРГЕТИЧНА ГРУПА" у тендерній пропозиції не було надано: гарантійний лист щодо технічних і якісних характеристик товару, документи на складське приміщення, документальне підтвердження вагового обладнання, документи фінансової звітності (копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів), проект договору та специфікацію до нього надано не заповненими;
- учасником ТОВ "РІАТ" у тендерній пропозиції не було надано: інформацію та документи згідно додатку 2 тендерної документації (довідку та документи на право власності та/або копію договору оренди щодо наявності складських приміщень, довідку та документи про наявність вантажно-розвантажувальної техніки, документальне підтвердження вагового обладнання), документи фінансової звітності (копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів);
- учасником ПП ФІРМА "ВОЛЬНА" у тендерній пропозиції не було надано: згідно додатку 2 тендерної документації (у довідці від 11.11.2019 №111119/9 про наявність працівників не зазначено спеціальності за освітою працівників, не підтверджено документально виконання аналогічного договору від 19.12.2018 № 1911, на вантажно-розвантажувальну техніку (кран-Піонер) не надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу), згідно додатку 4 тендерної документації не надано гарантійного листа щодо забезпечення комплексу заходів, що унеможливлять попадання у пелети різних домішок, гарантійного листа на застосовування заходів із захисту довкілля та гарантійного листа щодо забезпечення проїзду представника замовника до свого складу, відсутня довідка банку про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами, не надано документи фінансової звітності (копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів);
Відповідно до рішення тендерного комітету від 21.11.2019 № 321 пропозиції всіх вище вказаних учасників були відхилені Замовником як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ "ПРОДРЕЗЕРВ ГРУП" визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір відповідно Закону.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-13, не підтверджена.
Період усунення порушень:
17.12.2019 11:07 - 21.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2019 11:07