• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Серветки паперові

Завершена

387 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Номер: b3b041260fbf41e2952d02dda463e974
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.12.2019 14:19 - 27.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 217 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 217 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2019-11-01-000874-a 01.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, розгляді тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій. Під час моніторингу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 01.11.2019 № 397/11 зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БЕМБІКС», «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП», повідомлення про намір укласти договір від 11.12.2019. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни згідно з рішенням тендерного комітету від 20.11.2019 № 443/11, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній тендерній документації, опублікованій 20.11.2019, чим порушено ч. 2 ст. 23 Закону. Крім цього, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель «Prozorro», встановлено, що до процедури закупівлі подано запитання 04.11.2019, на яке Замовником надано роз’яснення з порушенням термінів, визначених ч. 1 ст. 23 Закону, а саме 20.11.2019 року. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Період усунення порушень: 18.12.2019 17:13 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2019 17:13