-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ БД.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Іква та водоподаючого каналу на території Сапанівської сільської ради Кременецького району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)
Торги не відбулися
2 094 434.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Номер:
6e4c27102cb24a14bb464565f06fb982
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-20-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2020 00:00
Період моніторингу:
20.03.2020 16:38 - 11.04.2020 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-11-01-000793-a 01.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Сапанівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 01.11.2019 № 10, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Будівельник – 2012» товариства з обмеженою відповідальністю «Альманах-2000», товариства з обмеженою відповідальністю «Трубіжводексплкатація», товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестбуд – 2016», товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Пром Лайн» ( далі – ТОВ «Буд Пром Лайн») та регіонального офісу водних ресурсів у Тернопільській області, протоколи розгляду тендерних пропозицій
від 22.11.2019 № 11, від 25.11.2019 № 12, від 29.11.2019 № 13, від 29.11.2019
№ 14 та від 04.12.2019 № 15, рішення колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.01.2020 № 341-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, колегія АМКУ прийняла рішення від 09.01.2020 № 341-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Пром Лайн» та рішення про визначення регіонального офісу водних ресурсів у Тернопільській області переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками.
При цьому, станом на 20.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах дії Закону, зокрема щодо виконання рішення колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону.
Замовник на запит Держаудитслужби від 24.03.2020 про надання пояснень щодо відсутності будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення рішення колегії АМКУ від 09.01.2020
№ 341-р/пк-пз., всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону не надав пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
01.04.2020 20:10 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку:
01.04.2020 20:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник 31.03.2020 відмінив процедуру закупівлі відповідно до
абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону
Дата публікації:
23.07.2020 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
48e7422843354c3887db17a1db9afdd4
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2020 12:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ БД.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Іква та водоподаючого каналу на території Сапанівської сільської ради Кременецького району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» очікуваною вартістю 2 094 434,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-01-000793-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення про відсутність будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2020 № 341-р/пк-пз.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.