• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 36025 - Звичайний дитячий інкубатор) - 1 комплект

Завершена

688 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 440.00 UAH
Номер: 6762aef6dbaf41f4b83a69186834ad10
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-16-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2019 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 16.12.2019 16:13 - 08.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.12.2019 №67 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Богдан ГРИЦАК ДОДАТОК до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 16.12.2019 №67 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-11-01-000732-a 01.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 68) 759-11-52, gamulyakig@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатках), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації на 2019 рік (з змінами), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол тендерного комітету від 26.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВІДАН», укладений договір №41ДЗ від 13 грудня 2019 року (далі -Договір). За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 5.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію.
Період усунення порушень: 26.12.2019 11:35 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.12.2019 11:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області від 26.12.2019р. по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 36025 - Звичайний дитячий інкубатор) - 1 комплект, (UA-2019-11-01-000732-a) На виконання абзацу другого частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (скорочено – ТК ДОЗ ОДА) надає Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку про наявність або відсутність порушень законодавства УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a, опублікованому 26.12.2019р. (далі – Висновок), а саме. У Вашому висновку від 26.12.2019р., вказано наступне: «За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 5.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства… Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї». Згідно змісту абзацу першого частини 2 статті 23 Закону, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, що стосуються, зокрема порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї усуваються шляхом внесення Замовником змін в тендерну документацію. Такі зміни офіційно, з відповідним оприлюдненням технічно можливо внести тільки до закінчення тендерної процедури. Натомість, процедуру відкритих торгів по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a закрито ще 13.12.2019 року. Тому з об’єктивних причин, Замовник не має можливості застосувати заходи щодо усунення порушення, вказаного у вашому висновку, визначеним Законом шляхом – внесенням змін до Тендерної документації. В пункті 5.1 розділу 5.Тендерної документації чітко визначено тільки один єдиний критерій оцінки – ціна. Ніяких сумнівів у тому, що цей критерій становить 100 відсотків у жодного учасника даної закупівлі не виникло, адже запитань, чи скарг з цього приводу – не поступало. Крім того, з інформації на сторінці даної закупівлі в системі Прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-01-000732-a) чітко видно, що критерій оцінки ціна становить 100%. Таким чином, не зазначення питомої ваги єдиного для оцінки пропозиції учасників критерію жодним чином не впливає на зміст Тендерної документації та вимог Замовника по даній закупівлі. Подібно, як в абзаці четвертому частини 1. Статті 28 Закону, хоч не вказано питомої ваги критерію ціна, коли він єдиний, однак усім зрозуміло, що мова йде про не менше 100 %. Згідно вимог частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Підстави та порядок розірвання договору вказано, зокрема, в статтях 651, 652 Цивільного кодексу України, статтях 188, 202, 206 Господарського кодексу України. Підстави для визнання договору про закупівлю недійсним вказано в статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак надане вами зобов’язання щодо розірвання договору в якості заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» не підпадає під жодну з вказаних вимог чинного законодавства України. Вказані у вашому висновку статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», яким керується Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, також не містять таких підстав. Натомість, в частині другій статті 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказано, що «орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.» Таким чином, виконання Вашого зобов’язання щодо застосування заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» саме шляхом розірвання Договору №41ДЗ від 13.12.2019р., укладеного за результатами даної закупівлі – суперечить вимогам чинного Законодавства України.
Дата публікації звіту: 28.12.2019 10:22