-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 90910000-9 - послуги з прибирання (послуги з прибирання та утримання в чистоті території центрального парку культури та відпочинку ім. М.Горького міста Харкова та об’єктів, розташованих на його території)
Завершена
14 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 148 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 148 500.00 UAH
Номер:
06a594134ca34c32912897f0c178d48a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-01-28-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2020 00:00
Період моніторингу:
28.01.2020 12:59 - 19.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2020 №14
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 27.01.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.01.2020 № 14
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2019-10-31-002298-b 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу наступних питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня
оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Комунальне підприємство «Центральний парк культури та відпочинку імені м. Горького» (далі - Замовник) від 31.10.2019 №2-31/10; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Системи прогресивної очистки» та Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради (далі - СКП «Харківзеленбуд» ХМР), протокол розкриття тендерних пропозицій.
В ході моніторингу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що на порушення пункту першого розділу третього тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Системи прогресивної очистки» використовуються персональні дані Вишневецької Тетяни Анатоліївни та Межирицького Андрія Олександровича, проте листи-згоди на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» відсутні.
Також, в ході моніторингу пропозиції СКП «Харківзеленбуд» ХМР встановлено, що відповідно до вимог пункту п’ятого розділу третього тендерної документації Учасник, для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентиразаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди.
Дослідивши документи, надані СКП «Харківзеленбуд» ХМР у складі тендерної пропозиції, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази встановлено, що конвеєрно-вакуумна машина Duievo-5000 орендована.
Аналізом наданого у складі тендерної пропозиції копії договору оренди обладнання (конвеєрно-вакуумна машина Duievo-5000) встановлено, що строк дії договору закінчився 31.12.2019 року.
Таким чином, інформація надана учасником у довідці не підтверджена документально.
Крім того, для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії технічних паспортів на засоби механізації.
Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника СКП «Харківзеленбуд» ХМР копія технічного паспорту на конвеєрно-вакуумну машину Duievo-5000 відсутній.
Також, моніторингом пропозиції СКП «Харківзеленбуд» ХМР встановлено, що надана у складі тендерної пропозиції довідка з описом алгоритму перевірки КЕП, не містить сам опис, що є порушенням пункту першого розділу першого тендерної документації.
На підставі вищевикладеного та відповідно вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установлених статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
29.01.2020 18:03 - 13.02.2020 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2020 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
965d14c4ef3f429a8e532090bc81688c
Назва:
Аргументовані заперечення до висновку
Дата опублікування:
05.02.2020 21:54
Опис:
Стосовно першого зауваження відносно не надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «Системи прогресивної очистки» листів-згод на обробку наявних персональних даних Вишневецької Тетяни Анатоліївни та Межирицького Андрія Олександровича повідомляємо наступне. Замовник не згодний з даними зауваженнями, вважає, що доводи, які приводить Північно-східний офіс Держаудитслужби у своєму висновку не підтверджені, так як у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Системи прогресивної очистки», на всіх, хто буде залучений до виконання договору у разі перемоги у торгах, надані листи-згоди на обробку персональних даних. Таким чином, учасником виконано зазначені вимоги тендерної документації в повному обсязі. Стосовно другого зауваження, щодо документально непідтвердженої СКП «Харківзеленбуд» ХМР орендованої техніки, а саме конвеєрно-вакуумної машини Dulevo-5000 повідомляємо, що документи, які були подані учасником у складі тендерної пропозиції були чинними на дату подання пропозиції вказаним учасником, що також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19436-р/пк-пз від 27.12.2019 року. Таким чином, учасником виконано зазначені вимоги тендерної документації в повному обсязі. Стосовно третього зауваження, повідомляємо, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджує наявність у Учасника власного та/чи орендованого автотранспорту. Крім того, для підтвердження наявності орендованої конвеєрно-вакуумної машини Dulevo-5000 учасником, у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 03.12.2018 №57, Додаток 1 до договору від 03.12.2018 №57 (Перелік обладнання), Додаток 2 до договору від 03.12.2018 №57 (Протокол погодження розміру орендної плати) та Акт приймання-передачі майна від 05.12.2018. року. Таким чином, надані учасником документи для підтвердження орендованого транспорту, надані в достатньої кількості. Крім того, керуючись вимогами статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення недискримінації учасників процедури закупівлі, нами в Додатку 1 «Технічне завдання» було встановлена вимога, щодо відповідності учасника мінімальним технічним вимогам та надана альтернатива можливості виконання учасником роботи різними типами обладнання, а саме: «в весняно-літній та осінній період: однієї вакуумно-прибиральної машини високої продуктивності (не менше 100 000 м.кв. на годину) або не менше двох одиниць підмітально-прибиральних (комунальних машин)». В складі пропозиції учасника надано довідку відповідно до якої учасник має 6 одиниць власної підмітально-прибиральних (комунальних машин), на базі автомобіля ЗІЛ 433362 та трактору МТЗ-82. Зважаючи на викладене тендерна пропозиція СКП «Харківзеленбуд» ХМР повністю відповідає вимогам тендерної документації та підтверджує можливість учасника надати послуги відповідно до зазначених вимог, в тому числі в частині наявності необхідного та матеріально-технічної бази. Також, стосовно четвертого зауваження повідомляємо, що пункт перший розділу першого тендерної документації не містить конкретних форм та вимог, щодо надання довідки з описом алгоритму перевірки КЕП. При цьому усі файли відповідно до наданого алгоритму пройшли перевірку на їх підписання електронним підписом посадової особи. Таким чином, надана учасником довідка відповідає вимогам тендерної документації, а відсутність невідповідності вимогам тендерної документації тендерної пропозиції СКП «Харківзеленбуд» ХМР в цій частині також підтвердження Рішенням Органу оскарження №19436-р/пк-пз від 27.12.2019 року.