• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (рейки)

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.

Завершена

19 583 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 000.00 UAH
Номер: ca3a687d79744af7954cdac651073994
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-04-28-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.04.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 28.04.2020 18:36 - 21.05.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.04.2020 № 101 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 28.04.2020 № 101 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 53 UA-2019-10-31-000639-a 31.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, mykhailov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «МС Трейд Україна», товариства з обмеженою відповідальністю «ОВМ Фінанс», товариства з обмеженою відповідальністю «Метінвест-СМЦ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Сота Україна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба, зобов’язує Замовника вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.01.2019) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2019 № 4095, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МС Трейд Україна», товариства з обмеженою відповідальністю «ОВМ Фінанс», товариства з обмеженою відповідальністю «Метінвест-СМЦ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Сота Україна», протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.12.2019, протокол засідання тендерного комітету від 20.12.2019 № 4378, повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2019, договір про закупівлю від 03.01.2020 № 05-П-20. Моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень: 22.05.2020 18:07 - 06.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2020 18:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення
Дата публікації звіту: 29.05.2020 15:09