-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-19 Феневичі - Бородянка - Макарів - Бишів км 0+000 - км 21+500, км 26+260 - км 47+288, км 51+118 - км 73+360)
Завершена
15 356 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 784.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 784.00 UAH
Номер:
0886fb44876443f9b5e170ebc1d5afd9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-03-05-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.03.2020 00:00
Період моніторингу:
05.03.2020 17:38 - 27.03.2020 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.03.2020 № 37
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.03.2020 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-10-30-000783-a 30.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розкритті та розгляді тендерної пропозиції, відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26.03.2020.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 30.10.2019 № 122В-2-19, тендерну пропозицію ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» (Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 18.02.2020 № 122В-4-19, від 25.02.2020 № 122В-5-19 та від 25.02.2020 № 122В-6-19, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.03.2020 № 529Т-20, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.11.2019 № 17572-р/пк-пз, від 12.12.2019 № 18482-р/пк-пз, від 27.01.2020 № 1553-р/пк-пз та від 10.02.2020 № 2470-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
27.03.2020 14:52 - 02.04.2020 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2020 14:52