• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Оброблені фрукти та овочі (овочева консервація)

Оброблені фрукти та овочі (овочева консервація)

Торги відмінено

118 914.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 594.57 UAH
Номер: c3889e91eada4f3481e9216a595f8a2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-01-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2020 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.01.2020 18:28 - 19.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.01.2020 № 21 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2020 № 21 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2019-10-30-001017-с 30.10.2019 Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю установлено порушення частини 2 ст. 32 Закону. За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом правильності заповнення форм документів установлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.11.2019, протокол розгляду тендерної пропозиції від 21.11.2019 №207, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2019, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 29.01.2020. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами моніторингу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції від 21.11.2019 №207 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено повідомлення від 21.11.2019 про намір укласти договір з ТОВ ФУД ПОСТАЧ. Проте, на момент проведення моніторингу (28.01.2020), договір з переможцем торгів в термін не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (11.12.2019) не було укладено. На порушення вимог частини 2 статті 32 Закону Замовником не дотримано граничний термін 11.12.2019 укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 2 наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ №490) у Формі оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено автоматичного заповнення електронною системою закупівель рядка 13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом правильності заповнення форм документів встановлено, що Замовником на порушення пункту 2 Наказу № 490 заповнено форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без внесення інформації про джерело фінансування закупівлі. Відповідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель, станом на момент завершення моніторингу, торги відмінено.
Період усунення порушень: 18.02.2020 13:53 - 04.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2020 13:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Станом на проведення моніторингу процедура закупівлі була відмінена, тобто порушення на момент проведення -відсутні. Даний випадок стався через збій у системі, оскільки у системі Паблік бід процедура була відмінена вчасно, але інформація не підтягнулася до системи Прозорро.
Дата публікації звіту: 18.02.2020 16:02