-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання (Ноутбук)
Торги не відбулися
585 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 850.00 UAH
Номер:
2dd431d0b7d442f389ac0f77e5077060
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-20-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2019 00:00
Період моніторингу:
20.11.2019 17:43 - 12.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
_20.11.2019__ Одеса № 408
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 20.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 20.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 408
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
2. UA-2019-10-30-001586-b 30.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО+» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 30.10.2019 № 83, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 06.11.2019 № 84, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +», протокол засідання тендерного комітету від 19.11.2019 № 89, повідомлення про намір укласти договір від 19.11.2019 року.
Також установлено, що тендерна пропозиція Приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +» не відповідає умовам тендерної документації.
Так, додатком 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності сервісних центрів Замовник встановив вимогу надання довідки, що містить інформацію про адреси та місця розташування сервісних центрів.
На порушення вимог додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО+» відсутня довідка, що містить інформацію про адреси та місця розташування сервісних центрів.
Крім того, додатком 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Замовник встановив вимогу надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та не менше 2 (двох) копії договорів та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна, та оригінали відгуків не менше 2 (двох) про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Відгуки мають бути надані від установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
На порушення вимог додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО+» відсутній відгук від замовника Навчально – виховний комплекс «Спеціалізована школа І ступення з поглибленим вивченням української мови – гімназія № 39 імені гетьмана України Богдана Хмельницького» ЄДРПОУ 03874573 про виконання учасником аналогічного договору № 25 від 04.07.2019 року на поставку комп’ютерного обладнання та приладдя.
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовник встановив вимогу надання гарантійного листа про те, що транспортні послуги та інші витрати (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення) повинні здійснюватися за рахунок продавця.
На порушення вимог додатку 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист щодо поставки товару в якому відсутня інформація про врахування інших витрат, а саме (пакування, доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення).
Так, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію приватного підприємства «ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
Період усунення порушень:
22.11.2019 14:32 - 07.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2019 14:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішенням тендерного комітета від 27.11.2019, Протокол № 94, прийняте рішення про відхилення пропозиції учасників торгів у зв'язку з невідповідністю їх пропозицій до вимог тендерної документації замовника. А токаж прийнятте рішення про відміну торгів у звязку з відхиленням всіх тендерних пропозицій, згідно ст.31 частини 1 пункта 6
Дата публікації звіту:
27.11.2019 12:09
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
27.11.2019 13:08