-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект важкоатлетичний для загально фізичної підготовки: Штанга важкоатлетична олімпійська чоловіча 190 кг диски обгумовані, кольорові, діаметром 50мм-2 копл., Татамі 15*6м 50мм з покришкою PVC- 90 кв.м., Гиря 8 кг-2 шт, Магнезія 8шт -2уп,М'ячі футбольні – 2шт, М'ячі медбол-3шт, М'ячі волойбольні-2шт, Жим ногами під кутом 45*-1шт, Тренажер для м'язів пресу-1шт, Тренажер для м'язів грудей-задніх дельт-1шт, Тренежер для приводящих-відвідощях м'язів стегна-1шт, Тренажер для м'язів стегна Згинач стегна в положенні лежачи-1шт,Тренажер для м'язів стегна (Розгинач стегна)-1шт, Блок для м'язів спини (Нижня тяга)-1шт, Блок для м'язів спини (Верхня тяга)-1шт, Лава регульована-1шт
Завершена
398 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 199.05 UAH
мін. крок: 0.1% або 199.05 UAH
Номер:
cc6e22f5bd184138ac677febf3bc58ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-28-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2019 00:00
Період моніторингу:
28.11.2019 15:00 - 20.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2019 № 226
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-29-001841-с, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзаців другого та третього частини першої статті 10 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлене порушення вимог пунктів третього та десятого частини другої статті 22.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього пункту другого та пункту четвертого частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; надання замовником роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом тендерного комітету від 28.10.2019 № 1 (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету від 18.11.2019 та 04.12.2019 № 1; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» (далі – Учасник); договір від 06.12.2019 № 1 (далі – договір № 1); пояснення Замовника від 05.12.2019, 11.12.2019, отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до ТД встановлено наступне.
Положення пункту 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» та пункту 3 розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД містять посилання на додаток № 8 до тендерної документації. Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель щодо закупівлі за унікальним номером UA-2019-10-29-001841-с, додаток № 8 не оприлюднений у відповідності до вимог абзацу другого частини першої статті 10 Закону. Крім того, відповідно до пояснення Замовника від 05.12.2019, тендерним комітетом Замовника 04.12.2019 було прийнято рішення про внесення змін до ТД щодо вилучення додатка № 8. Проте на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель положення ТД, до яких вносились зміни, у вигляді закреслених даних, нову редакцію ТД та в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, за результатом звернення учасника від 30.10.2019 Замовником було внесено зміни до додатку 1 та додатку 2 до ТД. На порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель нову редакцію ТД та в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Також з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що в пункті 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів зазначено недостовірну інформацію щодо періоду оплати, а саме: 64 календарні дні після поставки товару, в той час як у проекті договору в умовах оплати встановлено, що оплата здійснюється «протягом 90 календарних днів після підписання видаткової накладної».
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлене наступне.
Замовник на порушення вимог пункту десятого частини другої статті 22 Закону в пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначив, що «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 64 днів».
Крім того, на порушення вимог пункту третього частини другої статті 22 Закону в додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовник встановив вимогу щодо джерела походження частини товарів, що є предметом закупівлі, а саме країну-виробника для «м’яч футбол» – В’єтнам, «м’яч медбол» – Китай, «м’яч волейбол» – Тайланд, при цьому текст ТД та технічного завдання не містить виразу «або еквівалент».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» встановлено, що вона не відповідає умовам ТД.
Так, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники повинні надати «файл з підтверджуючими документами повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору».
Учасник ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав копію наказу від 01.10.2004 № ФТ/К-0000001 та протоколу Загальних зборів засновників від 01.09.2007 № 1 (файл «04 Документи, щодо підпису т.п. та договору.pdf») з інформацією про обрання та призначення директора, який підписав документи тендерної пропозиції Учасника.
Разом з тим пункт 6.16 Статуту Учасника (файл «05 Статут ФТ.pdf») визначає компетенцію директора, до якої, серед іншого, відноситься «укладання в інтересах Товариства будь-яких угод, крім угод, що підлягають затвердженню рішеннями Загальних Зборів Учасників Товариства відповідно до положень даного Статуту». Згідно з пунктом 6.5.8. Статуту, до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників належить «прийняття рішень про укладання угод, договорів від імені Товариства на суму, що перевищує 300 000 (триста тисяч) гривень, або виконання (невиконання, дія) яких може призвести до виникнення у Товариства зобов’язань на суму більшу за 300 000 (триста тисяч) гривень». Серед документів тендерної пропозиції Учасника таке рішення відсутнє.
З огляду на очікувану вартість закупівлі (398 000,00 грн) та свою остаточну пропозицію (334 929,84 грн), Учасник не підтвердив повноваження директора щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» не відповідає умовам ТД в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, Замовник на порушення вимог пункту четвертого частини першої статті 30 Закону, не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та 18.09.2019 оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір.
Згідно з вимогами пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та додатку 3 до ТД «переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен завантажити до своєї пропозиції в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації».
Учасник на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД не розмістив вищеназвані документи в електронній системі закупівель. Проте Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту другого частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІТНЕС ТРЕЙДІНГ» у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, та 06.12.2019 уклав з ним договір № 1.
Період усунення порушень:
19.12.2019 16:42 - 04.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2019 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання пояснення
Дата публікації звіту:
27.12.2019 19:19
Запити/Пояснення
Номер:
80ddad5334434e83b6c54ea53648bedd
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
03.12.2019 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «37440000-4 — Інвентар для фітнесу (Комплект важкоатлетичний для загально фізичної підготовки: Штанга важкоатлетична олімпійська чоловіча 190 кг, диски обгумовані, кольрові, діаметром 50мм – 2 компл., Татамі 15*6м 50 мм з покришкою PVC – 90 кв.м , Гиря 8 кг – 2 шт, Магнезія 8шт – 2 уп, М'ячі футбольні – 2шт, М'ячі медбол – 3 шт, М'ячі волойбольні – 2 шт, Жим ногами під кутом 45* – 1 шт, Тренажер для м'язів пресу – 1 шт, Тренажер для м'язів грудей-задніх дельт – 1 шт, Тренежер для приводящих-відвідощях м'язів стегна – 1 шт, Тренажер для м'язів стегна Згинач стегна в положенні лежачи – 1 шт, Тренажер для м'язів стегна (Розгинач стегна) – 1 шт, Блок для м'язів спини (Нижня тяга) – 1 шт, Блок для м'язів спини (Верхня тяга) – 1 шт, Лава регульована – 1 шт)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Положення пункту 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» та пункту 3 розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації містять посилання на Додаток № 8 до тендерної документації. Проте згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Додаток № 8 у складі тендерної документації відсутній. Пропонуємо пояснити причини відсутності вищеназваного документу.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
cedee55baa9b4a4db4a49d96c05b3063
Назва:
Зміни до тендерної документації
Дата опублікування:
05.12.2019 10:22
Опис:
У зв’язку з тим, що в тендерної документації додаток №7 від 28 жовтня 2019 року
Положення пункту 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» та пункту 3 розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» є посилання на додаток №8, якій не використовувався у процедурі закупівлі, було прийняте рішення рішення тендерного комітету вилучити його з тендерної документації, що є підставою для неоприлюдненння його в електронній системі.
Номер:
fd2e1a16ceb44068b73831c483419a38
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2019 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «37440000-4 — Інвентар для фітнесу (Комплект важкоатлетичний для загально фізичної підготовки: Штанга важкоатлетична олімпійська чоловіча 190 кг, диски обгумовані, кольрові, діаметром 50мм – 2 компл., Татамі 15*6м 50 мм з покришкою PVC – 90 кв.м , Гиря 8 кг – 2 шт, Магнезія 8шт – 2 уп, М'ячі футбольні – 2шт, М'ячі медбол – 3 шт, М'ячі волойбольні – 2 шт, Жим ногами під кутом 45* – 1 шт, Тренажер для м'язів пресу – 1 шт, Тренажер для м'язів грудей-задніх дельт – 1 шт, Тренежер для приводящих-відвідощях м'язів стегна – 1 шт, Тренажер для м'язів стегна Згинач стегна в положенні лежачи – 1 шт, Тренажер для м'язів стегна (Розгинач стегна) – 1 шт, Блок для м'язів спини (Нижня тяга) – 1 шт, Блок для м'язів спини (Верхня тяга) – 1 шт, Лава регульована – 1 шт)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. В пункті 7 оголошення про проведення відкритих торгів кількість товарів зазначена 10 шт. В той же час в додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації міститься перелік товарів з 17 позицій у кількості 25 штук. Пропонуємо пояснити причини такої невідповідності.
2. Згідно з пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів період оплати складає 64 дні, однак в пункті 1.4 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) Замовник визначає оплату за товар «протягом 90 календарних днів». У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити причини розбіжностей між інформацією, наведеною в додатку 5 до тендерній документації, та оприлюдненій в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
e09fd1c886ec4be5b9c273023503dacf
Назва:
Зміни до тендерної документації
Дата опублікування:
05.12.2019 18:51
Опис:
1. В пункті 7 оголошення про проведення відкритих торгів кількість товарів зазначена 10 шт, з них 1 комплект у складі якого Штанга важкоатлетична олімпійська чоловіча 190 кг, диски обгумовані, кольрові, діаметром 50мм – 2 компл., гриф 2 шт,Татамі 15*6м 50 мм з покришкою PVC – 90 кв.м , Гиря 8 кг – 2 шт, Магнезія 8шт – 2 уп, М'ячі футбольні – 2шт, М'ячі медбол – 3 шт, М'ячі волойбольні – 2 шт, комплект складає 16 шт та 9 шт тренажери, а якщо розбити усі товари по штукам, то буде 17 штук.
2. Згідно з пунктом 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів період оплати складає 64 дні,У зв’язку з технічною помилкою у тендерної документації додаток №7 від 28 жовтня 2019 року у пункті 1.4 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) Замовник визначає оплату за товар «протягом 90 календарних днів»
Номер:
6ea51cc59ee6459e8dba1a1c57d760ce
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.12.2019 19:33
Опис:
У зв’язку з тим, що в тендерної документації додаток №7 від 28 жовтня 2019 року
Положення пункту 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» та пункту 3 розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» є посилання на додаток №8, якій не використовувався у процедурі закупівлі, було прийняте рішення рішення тендерного комітету вилучити його з тендерної документації, що є підставою для неоприлюдненння його в електронній системі.
Номер:
ca0c80af6872453c97dacbf4ee42c000
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2019 09:40
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «37440000-4 — Інвентар для фітнесу» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Згідно з протоколами засідань тендерного комітету Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (далі – Замовник) від 04.12.2019 № 1 та від 05.12.2019 № 2, наданих Замовником в ході пояснень через електронну систему закупівель, до тендерної документації (далі – ТД) вносилися зміни. Зокрема, додаток № 8 вилучений із ТД та змінений пункт 1.4 проекту договору (додаток № 5 до ТД).
У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити причини відсутності на веб-порталі Уповноваженого органу нової редакції ТД та переліку змін до неї відповідно до вимог абзацу першого частини другої статті 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
fb1299d238b348c9844a82054bbb7f34
Назва:
Запит замовнику щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.12.2019 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «37440000-4 — Інвентар для фітнесу» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Згідно з протоколами засідань тендерного комітету Миколаївської обласної комунальної комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (далі – Замовник) від 04.12.2019 № 1 та від 05.12.2019 № 2, наданих Замовником в ході пояснень через електронну систему закупівель, до тендерної документації (далі – ТД) вносилися зміни. Зокрема, додаток № 8 вилучений із ТД та змінений пункт 1.4 проекту договору (додаток № 5 до ТД).
У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити причини відсутності на веб-порталі Уповноваженого органу нової редакції ТД та переліку змін до неї відповідно до вимог абзацу першого частини другої статті 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.