-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Реконструкція Південноміського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) за адресою: м.Південне вул.Б.Тасуя, 60 Харківського району Харківської області (коригування)”
Завершена
20 383 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 383.46 UAH
мін. крок: 0.1% або 20 383.46 UAH
Номер:
63f6b3f9042a4a7c99d5f76a5ef656b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-20-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2019 00:00
Період моніторингу:
20.11.2019 17:58 - 12.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 № 279
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.11.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 279
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2019-10-29-000565-b 29.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Південноміської ради (далі - Замовник) від 29.10.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» (далі - учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2019 року.
За результатами моніторингу відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації.
За результатом моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: підсумкова відомість ресурсів не містить даних про наявність екскаватора одноковшового дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3 та екскаватора «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5.
Крім того, у наданій довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відсутні дані про наявність обладнання, яке буде виконувати роботи по монтажу зв'язок i розпiрок з одиночних i парних кутiв, гнутозварних профiлiв для прогонiв до 24 м при висотi будiвлi до 25 метрів.
Також, за результатом моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин.
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано копію договору оренди, в якому зазначено, що орендодавець надає обладнання у строкове оплачуване користування з наданням послуг.
Також моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту першого розділу третього тендерної документації договірна ціна, яка розрахована та надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця є твердою, тоді як Замовником договірна ціна визначена, як динамічна.
Крім того слід зазначити, що назва предмету закупівлі у наданому розрахунку договірної ціни не відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі, а саме: у найменуванні предмету закупівлі відсутнє слово «коригування».
Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» переможцем торгів та 23.10.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
03.12.2019 15:05 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
03.12.2019 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
5cb61191fbb04eb0a2e51a286d1766b3
Назва:
На підставі ч.8 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет Південноміської ради (надалі-Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.12.2019 року
Дата опублікування:
05.12.2019 11:04
Опис:
На підставі ч.8 ст.7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет Південноміської ради (надалі-Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.12.2019 року.
У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що: на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації учасником-переможцем: ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: підсумкова відомість ресурсів не містить даних про наявність екскаватора одноковшового дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3 та екскаватора «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5. Крім того, у наданій довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відсутні дані про наявність обладнання, яке буде виконувати роботи по монтажу зв'язок i розпiрок з одиночних i парних кутiв, гнутозварних профiлiв для прогонiв до 24 м при висотi будiвлi до 25 метрів. Також, за результатом моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано копію договору оренди, в якому зазначено, що орендодавець надає обладнання у строкове оплачуване користування з наданням послуг.
Також моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту першого розділу третього тендерної документації договірна ціна, яка розрахована та надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця є твердою, тоді як Замовником договірна ціна визначена, як динамічна.
Крім того слід зазначити, що назва предмету закупівлі у наданому розрахунку договірної ціни не відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі, а саме: у найменуванні предмету закупівлі відсутнє слово «коригування».
По перше: слід зазначити, що вимогами тендерної документації замовника встановлено: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з: інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)” “Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами: договірною ціною; локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); підсумковою відомістю ресурсів; проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України).”. “У складі пропозиції учасники повинні надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. (Зразок 1). У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою)”. Переможцем ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» виконано зазначені вимоги, документи надані у повному обсязі. На підставі зазначеного вище, переможець не порушив вимог тендерної документації в цій частині.
По-друге: вимогами тендерної документації замовника встановлено: “Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є динамічною) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень”. Переможцем ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано у складі своєї тендерної пропозиції договірну ціну яка є твердою, незмінною, що є для замовника-бюджетної організації тільки перевагою в процесі виконання договору про закупівлю. На підставі зазначеного вище, переможець не порушив вимог тендерної документації в цій частині.
По-третє: відповідно до вимог Закону “Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій”. Переможцем ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано у складі своєї розрахунок договірної ціни, який не в повному обсязі відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі - є формальною (несуттєвою) помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції. На підставі зазначеного вище, переможець не порушив вимог тендерної документації в цій частині.
Слід зазначити, що Органом оскарження – Антимонопольним комітетом України “аналогічні питання” (підстави для відхилення учасників) розглядаються на користь учасників (рішення Антимонопольного комітету від № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року) додається.
Доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА у своєму висновку носять суб’єктивний характер, які не підтверджені умовами тендерної документації та Законом.
У зв'язку з вищезазначеним, дії Замовника в частині визначення переможцем торгів: ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» не суперечать законодавству України.
На підставі вищенаведеного, звертаємось з проханням:
- прийняти аргументовані заперечення до висновку тендерного комітету Південноміської ради до розгляду;
- підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).
Додаток на 7-ми аркушах (рішення Антимонопольного комітету від №5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року) додається:
Голова тендерного комітету Тимченко С. В.