• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

“Реконструкція Південноміського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) за адресою: м.Південне вул.Б.Тасуя, 60 Харківського району Харківської області (коригування)”

Завершена

20 383 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 20 383.46 UAH
Номер: 63f6b3f9042a4a7c99d5f76a5ef656b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-20-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.11.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.11.2019 17:58 - 12.12.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.11.2019 № 279 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 20.11.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.11.2019 № 279 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6 UA-2019-10-29-000565-b 29.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 50) 607-06-26, kurgan_anna@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Південноміської ради (далі - Замовник) від 29.10.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» (далі - учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2019 року. За результатами моніторингу відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» не відповідає умовам тендерної документації. За результатом моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту шостого розділу третього тендерної документації учасником-переможцем у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: підсумкова відомість ресурсів не містить даних про наявність екскаватора одноковшового дизельного на пневмоколісному ходу з ковшом місткістю 0,25 м3 та екскаватора «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,5. Крім того, у наданій довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі відсутні дані про наявність обладнання, яке буде виконувати роботи по монтажу зв'язок i розпiрок з одиночних i парних кутiв, гнутозварних профiлiв для прогонiв до 24 м при висотi будiвлi до 25 метрів. Також, за результатом моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника-переможця надана підсумкова відомість ресурсів, яка передбачає витрати на оплату робітникам, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» надано копію договору оренди, в якому зазначено, що орендодавець надає обладнання у строкове оплачуване користування з наданням послуг. Також моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту першого розділу третього тендерної документації договірна ціна, яка розрахована та надана у складі тендерної пропозиції учасника-переможця є твердою, тоді як Замовником договірна ціна визначена, як динамічна. Крім того слід зазначити, що назва предмету закупівлі у наданому розрахунку договірної ціни не відповідає визначеному Замовником предмету закупівлі, а саме: у найменуванні предмету закупівлі відсутнє слово «коригування». Однак, на порушення абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця, визнав ТОВ «ХАРКІВБУДСЕРВІС» переможцем торгів та 23.10.2019 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 03.12.2019 15:05 - 18.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2019 15:05

Запити/Пояснення