-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
560 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.8% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1.8% або 10 000.00 UAH
Номер:
5981519b95964d41bff0316ae41d796d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-04-16-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.04.2020 00:00
Період моніторингу:
16.04.2020 16:42 - 09.05.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.04.2020 № 14
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 квітня 2020 року № 14
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-10-29-000150-b від 29.10.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Відділу освіти, молоді та спорту Заставнівської районної державної адміністрації (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Систематика України» (далі – ТОВ «Систематика України»); рішення уповноваженої особи Замовника від 21.11.2019 №3; повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2019; договір від 09.12.2019 № 619.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону у пункті 1 розділу 5 тендерної документації не зазначив питому вагу критерію оцінки тендерних пропозицій «ціна».
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено, що Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ «Систематика України», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Так, учасник ТОВ «Систематика України» у своїй пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які не відповідають вимогам Додатку «Технічне завдання» до тендерної документації, а саме:
- швидкість шпинделя жорсткого диску ноутбука учня та ноутбука вчителя 5400 об/хв., в той час як швидкість шпинделя згідно тендерної документації повинно бути не менше 7200 об/хв.;
- характеристики вбудованої WEB-камери VGA 640x480 0.3 Мп ноутбука учня та ноутбука вчителя не відповідають вимогам до вбудованої WEB-камери HD не менше ніж 720p., зазначених у тендерній документації. Формат високої роздільної здатності HD 720р. передбачає співвідношення сторін кадрів 16:9 з розміром зображення 0,9 Mp, в той час як стандарт VGA передбачає пропорції 4:3 з розміром зображення 0,3 Mp.
Крім того, згідно наданої учасником ТОВ «Систематика України» Комерційної пропозиції від 12.11.2019 №12/11/19-20 останнім запропоновано ноутбук DELL INSPIRON 3584 (I3584F34H10NIL-7BK) в якості комп’ютера вчителя, в той час як у тендерній документації зазначено комп'ютер вчителя в комплектації монітору, системного блоку, клавіатури і миші, що не відповідає вимогам Додатку «Технічне завдання» до тендерної документації.
Отже, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Систематика України» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 8.1 договору від 09.12.2019 № 619, термін його дії до 31.12.2019, а в частині розрахунків до повного їх виконання.
Відповідно до даних офіційного порталу публічних фінансів України E-DATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) встановлено, що Замовником 17.12.2019 на підставі накладної від 16.12.2019 № 183 сплачено кошти на загальну суму 507 973,20 грн., що відповідає загальній вартості укладеного договору, та свідчить про виконання зобов’язань за укладеним договором у повному обсязі.
З огляду на зазначене, Замовник не оприлюднив звіт про виконання договору, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.
Крім того, Замовник у визначений законодавством термін (протягом 3-х робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень) не надав відповідь на запит, чим не дотримав вимоги частини п’ятої статті 7-1 Закону.
Період усунення порушень:
27.04.2020 14:52 - 13.05.2020 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2020 14:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Ні
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
Опис:
.
Дата публікації:
14.05.2020 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
412a8d89549e43a7aea18773ba200235
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2020 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-10-29-000150-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Чи виконано договір від 09.12.2019 № 619 у повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.