-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція: утеплення огороджувальних конструкцій будівлі Попаснянської ЗОШ I—III ст. № 24 Попаснянської районної ради Луганської області, розташованої за адресою: м. Попасна, пров. Лермонтова, 14
джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів.
Завершена
4 043 054.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 215.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 215.27 UAH
Номер:
6da1533a79294a6dbb9204caed16a7ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2019 00:00
Період моніторингу:
02.12.2019 11:17 - 24.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.11.2019 № 67
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 29.11.2019 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-10-29-000013-b 29.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22, частини першої та абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Попаснянської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 24 Попаснянської районної ради Луганської області (далі - Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 15.11.2019 б/н зі змінами; звернення за роз’ясненнями, що надійшли через електронну систему закупівель 29.10.2019 та 03.11.2019; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Панорама-схід» (далі – ТОВ «Панорама-схід»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 27.11.2019 № 15; пояснення надані Замовником 10.12.2019 з власної ініціативи, повідомлення про намір укласти договір, договір від 13.12.2019 № 46. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (пункт 5.6.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того, моніторингом установлено порушення Замовником вимог частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 03.11.2019. А саме: надано роз’яснення 15.11.2019, в той час як відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення такого звернення надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Поряд з цим встановлено, що Замовник на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі.
Період усунення порушень:
17.12.2019 15:25 - 02.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.12.2019 15:25
Запити/Пояснення
Номер:
ad1c822f1bd04d70bb7ce9eb83b21caf
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
10.12.2019 23:11
Опис:
ризик индикатор - RISK-1-12 (Ненадання або несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації)
За закупівлею UA-2019-10-29-000013-b булу оприлюдненне питання 3.11.2019. Відповідно до ч.1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. Проте відповідь Замовник надав лише 15.11.2019 р.
Відповідно до абзацу 3 частини 2 ст. 23 ЗУ, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів.
Відповідно до вищенаведеного, закупівля була продовжена на 7 днів, відповідно до законодавства, про що свідчать зміни до Тендерної документації, опубліковані 15.11.2019 р.
Виходячи з вищенаведенного, закупівля відбулася з виконанням усіх умов законодавства
Номер:
16a1784d74d14103afb02f61e7462714
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
18.12.2019 00:04
Опис:
Відповідно зауваження, що: «тендерна документація містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність підстави, передбаченої пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним (пункт 5.6.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону», повідомляємо, що тендерна документація містить вимогу надання довідки у довільній формі, що не є документальним підтвердженням. Поряд з цим, відповідно до частини третьої статті 17 Закону, відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, підтверджується переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вищенаведенного, вимога відповідає Закону і не порушує права переможця.
Відповідно зауваження, «в частині несвоєчасного надання роз’яснення на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 03.11.2019. А саме: надано роз’яснення 15.11.2019, в той час як відповідно до частини першої статті 23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення такого звернення надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону», повідомляємо, що відповідно до абзацу 3 частини 2 ст. 23 ЗУ, у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. Відповідно до вищенаведеного, закупівля була продовжена на 7 днів, відповідно до законодавства, про що свідчать зміни до Тендерної документації, опубліковані 15.11.2019 р. Виходячи з вищенаведенного, закупівля відбулася з виконанням усіх умов законодавства. Виходячи з вищенаведенного, Закон передбачає можливість надання відповіді пізніше встановленного строку, проте поширює вимоги до подовженя строку подання пропозиції. Всі ці вимоги були враховані Замовником.
Відповідно зауваження «№ 490 « що Замовник на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в повідомленні про намір укласти договір не зазначив інформацію про джерело фінансування закупівлі», повідомляємо, що форма «про намір укласти договір» є автоматичною і формується системою. На момент оголошення закупівлі тендерна площадка не мала автоматичного місця заповнення джерела фінансування. Ця інформація вказана у оголошенні про проведення закупівлі у «примітках». При формуванні «повідомлення про намір укласти договір» така можливість відсутня. Проте у самій процедурі дана інформація наявна, як і у проекті договору.