• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичні матеріали для комплектування інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти

Фінансування з обласного бюджету

Торги відмінено

317 840.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 589.20 UAH
Номер: 372858b39cb54f2c97e7c4a1a54132c1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-25-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.11.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.11.2019 17:17 - 17.12.2019 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.11.2019 № 74 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.11.2019 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2019-10-28-001671-с 28.10.2019 " Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель" Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом тендерного комітету від 28.10.2019 № 78, розгляд тендерних пропозицій: учасника ТОВ «АРДЕНТ» (пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною), учасника-переможця ФОП Леончик Н.В., повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2019, пояснення замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.11.2019. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником формі річного плану не відображено інформацію передбачену пунктом 5 «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)», чим порушено п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції встановлено, що згідно Додатку 3 до тендерної документації в інформації про перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам, встановлено вимоги про надання учасниками, зокрема: - пп.1.1.1 копії аналогічного договору (щодо постачання дидактичних матеріалів) підписаного після перемоги у відкритих торгах у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2015 р. включно (крім інформації, що становить комерційну таємницю); - пп.1.1.2 документів, які підтверджують поставку товару, зазначеного в аналогічному договорі, наданому згідно пп.1.1.1: Копія видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку, на який є посилання у довідці (п. 1.1.1), крім інформації, яка становить комерційну таємницю. Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРДЕНТ» (пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною) з причини відсутності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що виражається у відсутності накладної (завантажено в системі під назвою файла «Накл Ардент_1707(1).pdf» ) дати поставки товару та ідентифікації з номером договору (завантажено в системі під назвою файла «Виконаний договір_17_07(1).pdf») у якій співпадає тільки сума, що не являється підтвердженням виконання даного договору (протокол тендерного комітету від 19.11.2019 № 82). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 26.11.2019 про надання пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ардент». В поясненні, наданим Замовником (29.11.2019) зазначено про відсутність у накладній дати поставки товару, відсутність номеру договору в накладній, що є його ідентифікатором та викликає сумніви зв’язку з договором № 17/07-01 від 15.08.2018, оскільки без вищевказаних даних накладна не прийметься казначейською службою для оплати. За результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Леончик Н.В. встановлено, що в складі пропозиції оприлюднено (розміщено) договір від 02.08.2019 № 29, додаток до договору специфікація, а також накладна № 28 від 02.08.2019, в якій відсутні дата поставки товару, номер і дата договору (файл аналог догов 2.pdf). Разом з тим, вказані факти не відображені Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Леончик Н.В, чим недотримано принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. При цьому, у разі невідповідності пропозиції учасника згідно пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен відхилити таку пропозицію. Однак в порушення вимог частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника – переможця ФОП Леончик Н.В.
Період усунення порушень: 04.12.2019 16:46 - 19.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2019 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Голова тендерного комітету Коркош С.М., повідомила про те що у Вашому висновку після проведеного моніторингу UA-M-2019-11-25-000013 закупівлі № UA-2019-10-28-001671-c, була висвітлена інформація про те що за результатами моніторингу ними встановлено, що за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Леончик Н.В. встановлено, що в складі пропозиції оприлюднено (розміщено) договір від 02.08.2019 № 29, додаток до договору специфікація, а також накладна № 28 від 02.08.2019, в якій відсутні дата поставки товару, номер і дата договору (файл аналог догов 2.pdf). Разом з тим, на Вашу думку вказані факти не відображені Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Леончик Н.В, чим недотримано принципи здійснення закупівель встановлені статтею 3 Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Та повідомила про те, що тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації в ході детального розгляду Вашого висновку про результати моніторингу даної закупівлі встановлено, що накладна № 28 від 02.08.2019 (файл аналог догов 2.pdf) містить дату поставки товару та у зв’язку з відсутністю в ній розділу де передбачено вказання дати та номеру договору тендерним комітетом не бралася до уваги дана інформація оскільки на підтвердження виконання аналогічного договору ФОП Леончик Н.В. було завантажено один договір та накладна що не склало труднощів у ідентифікації відповідності даної інформації. На основі вищевикладеної інформації секретар тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації Адамець І.І. повідомив про відсутність підстав на підставі пункту третього частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» де Замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. Також Голова тендерного комітету відділу освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації повідомила про те, що у формі річного плану згідно Вашого висновку моніторингу не відображено «Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів)», чим порушено п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» на підставі чого відповідно до пункту другого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, оскільки станом на дату оприлюднення висновку неможливо доповнити чи внести зміни в річний план даної закупівлі.
Дата публікації звіту: 11.12.2019 17:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • documentsForm: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 26.12.2019 16:51

Запити/Пояснення