-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 38430000-8. "Детектори та аналізатори", а саме: "Квадрупольний тандемний мас-детектор до Рідинного хроматографу, виробництва Shimadzu, Японія", або еквівалент.
Торги відмінено
8 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 8 000.00 UAH
Номер:
4a0ca9b4b6ee4cecbcc2ebc1cb18a337
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-13-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.12.2019 00:00
Період моніторингу:
13.12.2019 16:51 - 07.01.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2019 Одеса № 440
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 13.12.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.12.2019 № 440
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4
3. UA-2019-10-25-002101-c 25.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення пункту 2 наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 3 та 7 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 10 Закону
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), розгляд та оцінка тендерних пропозицій – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі:26.12.2019.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської прикордонної державної контрольно-токсикологічної лабораторії
(далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» та ТОВ «АЛТ Україна ЛТД», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір, відповідь Замовника на запит на пояснення від 23.12.2019.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі.
Окрім цього Замовник не зазначив у тендерній документації вимогу про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, чим порушив норми пункту 3 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення пункту 7 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації у проекті договору про закупівлю не зазначено порядок змін його умов.
За результатами аналізу інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» з порушенням строків (через 4 дні), визначених абзацом 6 частини першої статті 10 Закону.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовник 23.12.2019 прийняв рішення про відміну торгів відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
26.12.2019 14:20 - 10.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2019 14:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідно до протоколу замовником було відмінено торги
Дата публікації звіту:
27.12.2019 12:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.12.2019 14:13
Запити/Пояснення
Номер:
f5eb74d359764212b63942e829179698
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2019 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.12.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-25-002101-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати те, що у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію про джерело фінансування закупівлі?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, визначені Замовником у тендерній документації, не передбачають необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати те, що тендерна документація містить проект договору про закупівлю, проте не зазначенно порядок змін його умов?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати те, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а саме: ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» визначено переможцем торгів 06.12.2019, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 06.12.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 10.12.2019.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
d46714bc713f48a6965458b5b5046241
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.12.2019 13:57
Опис:
У відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби від 19.12.2019 року про моніторинг процедури закупівлі UA-2019-10-25-002101-c Одеська прикордонна державна контрольно – токсикологічною лабораторія повідомляє наступне: у зв’язку з нестабільним інтернет-з’єднанням, проблемами та збоями в роботі офіційного торгівельного майданчику системи електронних публічних закупівель України PUBLIC BID, під час заповнення форм про створення закупівлі, які довелось декілька разів заповнювати відповідні поля, інформація не зберігалась, щоразу доводилось інформацію вносити знову, про що свідчать декілька створених однакових закупівель, які зберігались лише через деякий час. Перелічені чинники в підсумку стали причиною у подальшому допущення технічних помилок, як при створенні закупівлі так і при визначенні переможцем та повідомленні про намір укласти договір. Тому, у зв’язку з неможливістю усунення недоліків, Одеською прикордонною державною контрольно – токсикологічною лабораторією прийнято рішення про відміну закупівлі відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».