• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Шкільні меблі

Джерело фінансування закупівлі - бюджетні кошти.

Завершена

279 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 790.00 UAH
Номер: 73a240d2b4d4483ca43941acbb5b175c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-27-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2020 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 27.03.2020 16:41 - 18.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2020 № 60 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 № Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-25-001082-a 25.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 679-35-47, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення норм пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку №490. За результатами аналізу порядку оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, в тому числі шляхом опублікування звіту про виконання договору та недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2019-10-25-001072-a) Відділу освіти Дрогобицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету 01.11.2019; протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.11.2019; тендерні пропозиції Чимрук Олег Миколайович, ФОП Іванюш Ігор Володимирович; повідомлення про намір укласти договір; договір про постачання продукції № 261 від 04.12.2019 . Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону не проводився. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2 Джерело фінансування закупівлі». Проведеним аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення Замовником вимог частини 1 статті 10 Закону. Так, відповідно до абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом 3 днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником переможцем торгів визначено ФОП Іванюш Ігор Володимирович, з яким 04.12.2019 укладено договір № 261 (далі – Договір №261) на суму 158 000,00 грн без ПДВ. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п. 2.2 Договору №261 поставка товару здійснюється з моменту підписання договору до 10.12.2019 за погодженим графіком, відповідно до заявок покупця. Згідно з пунктом 4.1 Договору № 261 датою поставки товару є дата передачі покупцю товару відповідно до видаткової накладної. Згідно з пунктом 8.1 Договору № 261 цей договір набирає чинності з моменту підписання і скріплення печатками та діє до 31.12.2019, та до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Слід зазначити, що за даними ІТС закупівель «ProZorro» додаткові угоди до Договору 261 щодо продовження строку дії договору Замовником не укладались та не оприлюднювались. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-10-25-001082-а, розділ «Перевірити оплати», встановлено, що Замовником у грудні 2019 року (18.12.2019) здійснено оплату за Договором № 261 на користь ФОП Іванюш Ігор Володимирович в загальній сумі 158 000,00 грн за шкільні меблі, підставою для оплати зазначено накладні від 09.12.2019 № 26, від 09.12.2019 № 27 та від 09.12.2019 № 28. Вказана сума відповідає загальній сумі укладеного Договору № 261 без ПДВ. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, після повного виконання умов за договором, зокрема, здійснення поставки товару за Договором № 261 та його оплати в повному обсязі станом на 31.12.2019, Замовником звіт про виконання договору станом на час завершення моніторингу (30.03.2020) не оприлюднено.
Період усунення порушень: 30.03.2020 17:19 - 14.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 30.03.2020 17:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що у зв'язку із тим що на веб-порталі уповноваженого органу відсутні поля, щодо вказання джерела фінансування закупівлі, замовником під час публікації річного плану та оголошення, на виконання вимог наказу у полі "примітка", зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є державні кошти. Таким чином, під час публікації документів замовником не порушено вимог наказу, щодо форм документів у сфері публічних закупівель, та вимог закону "про публічні закупівлі" Щодо звіту про виконання договору, повідомляємо, що зазначена інформація оприлюднена на веб-порталі.
Дата публікації звіту: 30.03.2020 23:51