• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код – 44220000-8 «Столярні вироби», (Блок віконний полівінілхлоридний №1, Блок віконний полівінілхлоридний № 2, Блок віконний полівінілхлоридний №3, Блок віконний полівінілхлоридний №4, Блок віконний полівінілхлоридний №5, Блок віконний полівінілхлоридний №6, Блок віконний полівінілхлоридний №7, Блок віконний полівінілхлоридний №8, Блок віконний полівінілхлоридний №9, Блок віконний полівінілхлоридний №10, Блок віконний полівінілхлоридний №11, Блок віконний полівінілхлоридний №12, Блок віконний полівінілхлоридний №13, Блок віконний полівінілхлоридний №14, Блок віконний полівінілхлоридний №15, Блок віконний полівінілхлоридний №16, Блок віконний полівінілхлоридний №17, Блок віконний полівінілхлоридний №18, Фромуга у віконному блоці №19 , Блок віконний полівінілхлоридний №20, Блок віконний полівінілхлоридний №21, Блок віконний полівінілхлоридний №22, Блок дверний полівінілхлоридний №23, Блок віконний полівінілхлоридний №24, Блок віконний полівінілхлоридний №25, Блок віконний полівінілхлоридний № 26, Конструкція полівінілхлоридна №27, Блок віконний полівінілхлоридний №28, Блок віконний полівінілхлоридний №29, Блок віконний полівінілхлоридний №30, Блок віконний полівінілхлоридний №31, Блок віконний полівінілхлоридний №32, Блок віконний полівінілхлоридний №33, Блок віконний полівінілхлоридний №34, Блок віконний полівінілхлоридний №35, Блок дверний полівінілхлоридний №36, Блок дверний полівінілхлоридний №37, Блок віконний полівінілхлоридний №38)

Завершена

1 555 279.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 552.79 UAH
Номер: 720c78b9250d405abaf46d81cb309b3e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-11-29-000392
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.12.2019 19:13 - 25.12.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2019 № 289 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 03.12.2019 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2019 № 289 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 2 3 4 22 UA-2019-10-25-002990-b 25.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 97) 663-35-48, Velveto4ka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (далі – Замовник) від 25 жовтня 2019 р., тендерні пропозиції Фізична особа-підприємець Фільченко Олександр Борисович, Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРОС ПРОМ», Фізична особа-підприємець «ВАРЛАШКІН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ», повідомлення про намір укласти договір від 18.11.2019 року, договір про закупівлю робіт від 03.12.2019 року №Т-43/19. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризику RISK2-17-2п не підтверджено.
Період усунення порушень: 11.12.2019 17:32 - 17.12.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2019 17:32