-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу з будівництвом спортивної споруди зі штучним льодом по вул. Дружби в районі парку ім. Пушкіна в м. Краматорськ Донецької області" (продовження робіт)
Клас наслідків -СС2. Строк виконання - 335 днів. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 9236,83 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах
Завершена
72 779 707.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 183 391.22 UAH
мін. крок: 3% або 2 183 391.22 UAH
Номер:
7caf9bb066bd49179c2a393cf7f87ca9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-12-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2019 00:00
Період моніторингу:
03.12.2019 16:30 - 25.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2019-10-25-002950-b 25.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Департаменту капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 24.10.2019 № 67 (453), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Крамміськбуд»», повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 27.11.2019 № 67 (453)-Р1, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 13.12.2019 № 123б-19.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
18.12.2019 23:32 - 03.01.2020 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2019 23:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування висновку від 18.12.2019р. про результати моніторингу закупівлі № UA-2019-10-25-002950-b. Справа №: 200/8/20-а від 02.01.2020.
Дата публікації:
03.01.2020 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет рішенням від 24.12.2019 № 67(453)-М2 не погодився з результатами моніторингу, про які йдеться у Висновку ДАСУ, ID моніторингу: UA-M-2019-12-03-000023 стосовно наявності порушення норм ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922 в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Заперечення та позиція тендерного комітету з цього приводу викладені у протоколі № 67(453)-М2 (додається).
Дата публікації звіту:
24.12.2019 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
5982364da45d472a87a20b41864bf405
Назва:
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Дата опублікування:
21.12.2019 18:03
Опис:
Відповідно до ч.8 ст. 7.1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
В інформації про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі зазначено, що: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону». Як наслідок: «Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.»
У зв’язку з вищевикладеним, просимо роз’яснити зміст висновку в частині порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в розрізі необхідності зазначення в тендерній документації вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, оскільки як зазначається Вами з посиланням на пункт 2 частини другої статті 22 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.