• Укладання рамкової угоди
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (капуста білоголова (рання), морква (рання), цибуля ріпчаста (рання), буряк (ранній), помідори свіжі (ранні), помідори свіжі, огірки свіжі (ранні), огірки свіжі, перець болгарський, баклажани, кабачки, гарбуз, капуста білоголова, капуста цвітна, петрушка, кріп, щавель, морква, цибуля ріпчаста, часник, цибуля зелена, буряк, яблука, яблука (пізні), банани, апельсини, лимони, мандарини, груши, вишня, черешня, абрикоси, персики, сливи)(джерело фінансування, кошти місцевого бюджету)

Закупівля 2020-2023 року

Прекваліфікація (період оскарження 5 календарних днів)

31 519 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 94 559.88 UAH
Номер: be7028c12f17435d98ee32d0a0622efc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-12-12-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.12.2019 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.12.2019 16:09 - 04.01.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.12.2019 Одеса № 437 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 12.12.2019. Начальник Олег МУРАТОВ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2019 № 437 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 8. UA-2019-10-25-001813-c 25.10.2019 Отриманням інформації від громадських об'єднань про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону та Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 724-35-05, vvml1994@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), яку затверджено протоколом тендерного комітету від 25.10.2019 № 225, тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ», протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 06.12.2019 № 268, повідомлення про намір укладення договору від 06.12.2019. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо визначення переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою від 06.12.2019 № 268 тендерні пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» відповідають кваліфікаційним критеріям, вимогам ТД та визначено переможцями процедури закупівлі за рамковою угодою. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 06.12.2019 року. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до умов пункту 3 Додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати копії документів які підтверджують, що учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції не надано копії зазначених документів на членів групи НАССР Усатенко Олену Валеріївну та Маркову Наталію Василівну (склад постійно діючої робочої групи по розробці та впровадженню системи НАССР затверджено наказом ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» від 11.01.2019 № 3), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; - відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено наступні вимоги: всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановані копії документів, виготовлених з копій документів та завірених підписом керівника та печаткою ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», а саме: договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2710/10/18-Г, договір фінансового лізингу автотранспорту від 02.10.2018 № 2711/10/18-Г та свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів на Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6134ТХ) та Фургон Рефрижератор JAC, модель №56 ВА0110 (державний номер АА6135ТХ) (можливість надання копій не передбачена вимогами документації саме для конкретно визначених документів), як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; - відповідно до умов пункту 1 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT). Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів від 31.08.2018 № UA.OD.FM.0037-18, у якому перелічені види діяльності не відповідають предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині; - відповідно до умов пункту 7 додатку 3 до ТД «Технічні вимоги» встановлено наступні вимоги: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно надати Довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені ст. 21 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та надати копії документів, які підтверджують проведення Учасником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок та здійснення контролю за критичними точками. Учасником ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документу Методика «План НАССР» М-7.6, сфера застосування якого розповсюджується на процес організації харчування, починаючи від вхідного контролю сировини для приготування їжі до видачі готової продукції, що не відповідає предмету закупівлі, визначеному Замовником у тендерній документації, як наслідок, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам ТД в цій частині. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» вимогам ТД та кваліфікаційним критеріям встановлено наступне: - відповідно до Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору, укладеного учасником на протязі 2016-2019 років та виконаного учасником у повному обсязі, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), складена і заповнена за формою. Підтверджується: оригіналом зазначеного договору, оригіналом накладної(их) та/або акт(и) приймання –передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором, оригіналом відгука від замовника. Згідно довідки про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1495 та додаткової угоди від 21.12.2018 № 11 про внесення змін до Договору № 07П про закупівлю товарів від 29.01.2018, що надано у складі тендерної пропозиції, загальна сума договору складає 2642441,73 гривень. Так, на підтвердження інформації, що викладена у довідці про виконання аналогічного договору від 11.11.2019 № 1495 учасником у складі тендерної пропозиції надано видаткові накладні від 30.01.2018 № РН-0009946, від 15.02.2018 № РН-0017580, від 22.03.2018 № РН-0029653, від 17.05.2018 № РН-0048793, від 08.05.2018 № РН-0045574, від 26.06.2018 № РН-0063903, від 13.12.2018 № РН-0127206, від 13.12.2018 № РН-0127193 на загальну суму за Договором від 29.01.2018 № 07П – 4679,41 гривень. Тим самим, на порушення Розділу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» не підтверджено виконання аналогічного договору у повному обсязі. Згідно з вимогами пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі невідповідності учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Таким чином, Замовником на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилено пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», ТОВ «ПРОЕКТ-ІНВЕСТ XXI» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам ТД. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 19.12.2019 відмінено зазначену процедуру закупівлі.
Період усунення порушень: 21.12.2019 16:08 - 07.01.2020 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2019 16:08

Запити/Пояснення