-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Картопля («Зернові культури та картопля») для закладів дошкільної освіти та дитячого будинку «Центр захисту дітей»
Завершена
356 642.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 783.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 783.21 UAH
Номер:
6f8c26c5f8ef464d8ed5cad2b4cac91d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-13-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2020 00:00
Період моніторингу:
13.02.2020 17:18 - 06.03.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2020 № 27
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингу (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-25-002555-b 25.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, розкритті тендерних пропозицій та своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності умов тендерної документації вимогам закону встановлено недотримання вимог п. п. 7, 13 ч.2 ст. 22, абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч.1 ст. 30 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2020 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 25.10.2019 № 76) зі змінами, реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Купцова Ю.О. та ФОП Бубен І.Д. (далі - Переможець), протоколи засідання тендерного комітету від 18.11.2019 № 86, від 22.11.2019 №№ 89, 90, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2019, договір від 03.12.2019 № 410 (далі - договір № 410), додаткова угода від 16.01.2020 № 1. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Перевіркою відповідності умов ТД вимогам закону встановлено, що відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.При цьому, аналізом встановлено, що проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону.Крім того, в ході моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено перелік змін, що вносилися до ТД в окремому документі, та положення тендерної документації, до якої вносились такі зміни не відображено у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абз. 2 ч. 2 ст. 23 Закону.За результатами здійснення моніторингу встановлено, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Купцова Ю.О., оскільки у складі тендерної пропозиції вказаного учасника міститься гарантійний лист ТОВ «Агротрейдгруп ЛТД» від 13.11.2019 № 50 підписаний керівником, яким підтверджено можливість поставки товару, що є предметом процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-10-25-002555-b. Крім того, на підтвердження інформації про наявність спеціалізованого транспортного засобу учасником надано довідку від 13.11.2019 № 82 (опис транспортного засобу) довільної форми, чим дотримано вимоги Додатку № 1 до ТД. Таким чином, Замовником всупереч вимогам ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ФОП Купцова Ю.О., яка відповідала вимогам тендерної документації та пропозиція якої, нижча від пропозиції ФОП Бубен І.Д. на
38 235,60 грн, чим порушено норми абз. 5 ч.1 ст. 3 Закону. Крім того, за результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Бубен І.Д. умовам ТД, оскільки договір від 19.10.2018 № 266, поданий у складі тендерної пропозиції переможця не є аналогічним в розумінні тендерної документації та не містить Додатку № 1 (специфікації), який є його невід’ємною частиною, чим недотримано вимоги Додатку № 1 до ТД. Поряд з цим, по аналогічному договору від 13.02.2018 № 33 накладні, які є його невід’ємною частиною, надані не у повному обсязі, чим не виконано умови Додатку № 1 до ТД. До того ж, аналізом встановлено не підтвердження відповідності тендерної пропозиції переможця якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, оскільки договір від 01.11.2018 № 48 укладений з постачальником не підтверджує поставку предмету закупівлі, чим не дотримано вимоги Додатку 4 до ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бубен І.Д. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам ТД, та уклав з ним договір від 03.12.2019 № 410 на поставку картоплі на суму 284 195,60 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
17.02.2020 15:17 - 03.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
17.02.2020 15:17
Запити/Пояснення
Номер:
0526196ddf48488ab0c2dbe4d56d561c
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
20.02.2020 10:35
Опис:
Керуючись положеннями частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) замовник оприлюднює через електронну систему закупівель наступні заперечення проти висновку